کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده مطرح شد

تخصیص ۲۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای سال ۱۴۰۱/توجه ویژه دولت به محرومیت ها و نیازمندی های شهرستان لنده+تصاویر

30 تير 1401 ساعت 17:49

فرماندار شهرستان لنده از تخصیص ۲۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای سال ۱۴۰۱ شهرستان لنده خبر داد.


جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده با حضور ادارات، نهادها و نماینده سازمان برنامه و بودجه استان در فرمانداری لنده برگزارشد.

در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان لنده گفت: هر دستگاهی اعتبارات تعیین شده و تخصیص یافته را باید تا پایان سال اجرایی کنند.
 
جلال دانش گفت:از محل سفر ریاست جمهوری به استان فعلا مبلغ ٨٠میلیارد تومان،از محل سفر ریاست بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان نیز بیش از ٩٠میلیارد تومان و از محل کمیته برنامه ریزی استانی نیز ۴۶میلیارد تومان به شهرستان لنده تخصیص یافته است.
 
فرماندارشهرستان لنده گفت:راه اندازی قرارگاه توسعه و پیشرفت شهرستان لنده متناسب با نیازمندی های شهرستان اقدامات راهگشایی را اجرایی خواهند کرد.
 
دانش تاکید کرد:باتوجه به مشکلات حوزه آب وفاضلاب بخشی از هزینه ها برای رفع مشکلات حوزه آب شرب و اصلاح شبکه آب شهری تخصیص یافته است و در حوزه خدمات شهری با تفاهم نامه با بنیاد علوی نیز مبلغ ١٠میلیارد تومان به شهرداری تخصیص یافته است.
وی گفت:در حوزه راه نیز توجه ویژه ای به جاده لنده_تراب شده است و در حوزه کشاورزی نیز تخصیص های خوبی تعیین شده است.
 
دانش خاطر نشان کرد: برای ساماندهی گلزار شهدای شهر لنده ٢٠٠میلیون تومان و برای ساماندهی سایر گلزارهای شهدای شهرستان نیز مبلغ٢٠٠میلیون تومان از محل اعتبارات استانی تخصیص یافته است.
 
وی در ادامه گفت: باید اعتبارات تعیین شده در محل پروژه های ابلاغی هزینه شوند و لازم است که ادارات و نهادها نسبت به اجرایی کردن پروژه ها و اعتبارات اقدامات لازم را اجرایی کنند. 
 
دانش گفت:در حوزه بازنگری نقشه شهری و پارک کوهپایه و شهرک آسیاب لنده مبلغ٢میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان تخصیص یافته است. 
 
وی خاطر نشان کرد:در فصول بهداشت و درمان، مدارس، فعالیت های کانون مساجد، ورزش و جوانان، بنیاد شهید وگردشگری نیز تخصیص های خوبی در نظر گرفته شده است. 

دانش تاکید کرد: در فصل فرهنگ نیز ٧١۵میلیون تومان برای فرهنگسرا و تامین و تجهیز فضای فرهنگی ارشاد اسلامی نیز ٩١۵میلیون تومان تخصیص یافته است. 
 
فرماندار شهرستان لنده گفت: در حوزه ورزش و جوانان ٨١۶میلیون تومان برای روشنایی و تجهیز ورزشگاه شهید دستغیب لنده و مبلغ ٧٠میلیون تومان نیز برای تامین و تجهیز سالن های ورزشی لنده تخصیص یافته است. 
 
دانش گفت: در سایر حوزه ها نیز این اعتبارات خیلی خوبی در نظر گرفته است که امیدواریم شاهد توسعه و پیشرفت روز افزون شهرستان لنده باشیم. 
 
فرماندار شهرستان لنده گفت: اعتبارات شهرستان لنده در سال ١۴٠١ در ٢۶فصل و برای ٣٣دستگاه اداری شهرستان و برای بیش از ٩۵طرح و پروژه  تخصیص یافته است که نسبت به سال گذشته نیز ١۶درصد رشد پروژه در اعتبارات کمیته برنامه ریزی استانی را داریم. 

در ادامه امام جمعه شهرستان لنده تاکید کرد: غدیر یک از موضوعاتی است که روز اتمام نعمت واکمال دین بود و امروز تکمیل کننده این دین اعلام رسالت و آغاز امامت علی بن ابی طالب امیرالمؤمنین(ع) است. 
 
حجت الاسلام محمودی اصل خاطر نشان کرد: سراسر زندگی اهل بیت (ع) برای همه ما درس است و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد. 
 
وی گفت:آموزه های دینی ما حمایت از حاکمان دینی را حق مسلم می دانند و در حوزه نقد نیز باید حریم و حرمت ها باید حفظ شود و اگر جایی تخریبی صورت میگیرد باید از حقانیت انقلاب دفاع کنیم و  تخریب و تهدیدات را به دشمنان و کسانی که توهین می کنند را نبایداجازه دهیم. 
 
امام جمعه شهرستان لنده گفت: باید حرمت ها حفظ شوند کسانی که شبانه روز در حال خدمت هستند نباید مورد هجمه و تهدید در فضای حقیقی و مجازی شوند. 
 
وی گفت:توجه به بحث اعتبارات و مصروف کردن آن در مسیر توسعه وپیشرفت شهرستان یک اصل مهم است که باید اجرایی شود. 


کد مطلب: 450593

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/450593/2/تخصیص-۲۱۶-میلیارد-تومان-اعتبار-سال-۱۴۰۱-توجه-ویژه-دولت-محرومیت-نیازمندی-های-شهرستان-لنده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1