تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۴۴۹۸۴۴

برخورد قاطع تعزیرات شهرستان بهمئی با گران فروشان و محتکران / پلمپ 5 واحد صنفی متخلف در بهمئی

۰
کبنا ؛گشت مشترک با حضور تعزیرات حکومتی، صمت، نیروی انتظامی اماکن عمومی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، شبکه بهداشت با جدیت بیشتر در شهر لیکک صورت گرفت.
به گزارش کبنا، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی بهمئی در تمام طول روز با انجام بازرسی و نظارت به شدت با متخلفان برخورد می‌کند اظهار داشت: صبح امروز حکم نصب پارچه و پلمب برای 5 واحد متخلف در راستای قانون و مصوبات جدید سران قوا علاوه بر جریمه های میلیونی به تعطیلی واحد و پلمب واحدهای صنفی نیز محکوم شدند.
ارسلان عباسی با بیان اینکه با هدف نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی، خدماتی و تولیدی در شهرستان بهمئی نظارت‌ها با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود، افزود: در هفته گذشته تخلفات زیادی گزارش شد و به منظور جلوگیری از تخلفات بازرسی‌ ها با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته افزایش یافته است.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی افزود: این واحدهای صنفی به علت تخلفات متعدد علاوه بر پرداخت جریمه به نصب پارچه و پلمب محکوم شده بودند که حکم صادره توسط مأمورین اجرای احکام اجرا شد.
عباسی اضافه کرد: با توجه به مصوبه جدید سران قوا و به منظور تشدید برخورد با متخلفان و به ویژه گرانفروشان، مقرر شده تا از این پس نصب پارچه برای واحدهای متخلف بدون هیچ گونه اغماضی انجام تا شهروندان در اعمال قانون متخلفین قرار گیرند.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی برخی افراد به دنبال سوءاستفاده و ایجاد فشار به مردم هستند که به هیچ عنوان با این تخلفات اغماض صورت نمی‌گیرد و برخورد قاطع انجام می‌شود.
عباسی در ارتباط با علت نصب پارچه در هنگام پلمب گفت: این اقدام سبب می‌شود تا دیگر افرادی که قصد انجام چنین تخلفاتی دارند، نسبت به عواقب سنگین کار خود آگاه شده و از آن دست بکشند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی به‌ویژه موضوعاتی مانند رعایت نکردن مسائل بهداشتی، گران‌فروشی و یا احتکارِ کالا‌ها مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع‌رسانی کنند و یا با شماره تلفن‌های 190 تخلفات بهداشت، 135 تعزیرات حکومتی، 124  بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت تخلفات را گزارش دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1