کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

تشکیل پرونده و انجام مصاحبه ۵۱۹ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

7 تير 1401 ساعت 13:19

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای استخدامی در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۱۹ نفر برای انجام تشکیل پرونده و انجام مصاحبه فراخوانده شدند.


مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:برای استخدامی در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۱۹ نفر برای انجام تشکیل پرونده و انجام مصاحبه فراخوانده شدند.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت خواه در بازدید  میدانی از روند فرآیند تشکیل پرونده برای پذیرفته شدگان با اعلام‌این خبر گفت :این تعداد بر اساس نتایج اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش به منظور تشکیل پرونده و انجام مصاحبه دعوت شدند.
وی افزود:پس از طی مراحل قانونی از بین افراد دعوت شده  ۲۳۱ نفر در ۲۳ کد رشته امتحانی پذیرفته و جذب آموزش و پرورش می شوند.
آقای عزت خواه با بیان اینکه زمان تشکیل پرونده برای قبول شدگان مرحله اول از ششم تیرماه آغاز و تا سیزدهم همین ماه ادامه دارد افزود:پذیرفته شدگان می توانند بری آگاه شدن از زمان و جدول زمانبندی برای تشکیل پرونده به پورتال خبری اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.
وی تصریح کرد:چنانچه افرادی که در مرحله اول اعلام نتایج پذیرفته شده  اند در موعد مقرر برای انجام ثبت نام و تشکیل پرونده مراجعه نکنند به منزله انصراف از استخدام محسوب می شوند.
آقای عزت خواه در این بازدید روند ثبت نام افراد واجد شرایط را خوب و رضایت بخش توصیف کرد و افزود:رضایت پذیرفته شدگان از تکریم گرفته تا تشکیل پرونده برای آنها خود به تنهایی گواه این مدعاست


کد مطلب: 449672

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/449672/2/تشکیل-پرونده-انجام-مصاحبه-۵۱۹-نفر-آزمون-استخدامی-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1