کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری آئین‌های نمایشی رضوی برگزار شد؛

تعمیق و ترویج فرهنگ رضوی در قالب تولید اثر هنری

19 خرداد 1401 ساعت 0:03

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری آئین‌های نمایشی رضوی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین اقتصادی و سیاسی استاندار، شهردار یاسوج و برخی از مدیران کل کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


سومین روز و روز پایانی هشتمین جشنواره سراسری آئین‌های نمایشی رضوی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری آئین‌های نمایشی رضوی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین اقتصادی و سیاسی استاندار، شهردار یاسوج و برخی از مدیران کل کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این آئین، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از حضور مردم و مسئولین و به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنم.
وی گفت: از معاون سیاسی استاندار که حقیقتاً این ایام کمک کار ما بودند و آقای عسکری معاون اقتصادی استاندار تشکر می‌کنم.
درخشان اظهار داشت: از شهردار یاسوج و مدیران کلی که حضور دارند نیز صمیمانه سپاسگزارم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد میزبان هشتمین جشنواره بود که در آن گروه‌های هنری با موضوع فرهنگ رضوی از استان‌های مختلف کشور شرکت کردند که باعث ایجاد شور خاصی شده بود.
وی در مورد موضوع این جشنواره گفت: موضوع هشتمین جشنواره فرهنگ رضوی تعمیق و ترویج فرهنگ رضوی بود که در قالب هنر تولید اثر و در فضاهای عمومی اجرا می‌شود تا مردم از فضایل آن بهره‌مند شوند.
درخشان در ادامه عنوان کرد: از حضور کاروان زیر سایه خورشید تشکر می‌کنم و از دکتر هدایتخواه که در اجرای این برنامه همراه بودند، صمیمانه سپاسگزارم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از دستگاه‌هایی در اجرای این برنامه همکاری کردند به ویژه از سپاه فتح استان و از سردار خرمدل، سردار مثنوی و جناب سرهنگ مثنوی و عزیزانمان در جبهه فرهنگی و شهرداری و سایر همکارانی که همراهی کردند، قدردانی می‌کنم.
ستار هدایتخواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: بخشی از این نمایش‌ها به سمت سیره امام رضا (ع) برود و تبیین کرامت نیز یکی از موضوعات مهم است که باید به آن پرداخت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین عنوان کرد: کارهای خوبی ارائه شد. همینقدر که توفیق داشتیم در خدمت عزیزان بودیم، از کارهای آنها بهره بردیم.
وی در ادامه گفت: از بانیان و مجریان برگزاری این جشنواره خیلی خوب صمیمانه تشکر می‌کنم.
به گزارش کبنا در این آئین، جرای نمایش‌های آئینی، مداحی، خیام‌خوانی، اجرای سرود و نمایش با موضوع آسیب‌های اجتماعی اجرا شد.
در پایان این مراسم از گروه‌های هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد و مسئولین استانی تقدیر به عمل آمد.
​​​​​​............. 
عکس: بهار بهادران


کد مطلب: 448911

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/448911/2/تعمیق-ترویج-فرهنگ-رضوی-قالب-تولید-اثر-هنری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1