کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

اعتراض کارگران شهرداری یاسوج به 5 ماه حقوق معوقه / مقدم: صلاح نیست کارگران تجمع کنند

1 خرداد 1401 ساعت 10:41

کارگران شهرداری یاسوج به دلیل معوق شدن 5 ماهه حقوق خود، جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.


کارگران شهرداری یاسوج به دلیل معوق شدن 5 ماهه حقوق خود، جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (1 خردادماه 1401) شهردار یاسوج در بین کارگران معترض حضور پیدا کرد و صحبت های مفصلی در خصوص درآمد شهرداری، وضعیت پسماند، توسعه شهری و ... بیان کرد. با این حال کارگران نسبت به وضعیت فعلی معترض بودند.
یکی از این کارگران گفت: آقای شهردار ما حقوقمان را می خواهیم، ما کاری با این حرف ها نداریم، در طول تمام سال زباله ها را از دشت روم تا مادوان جمع می کنیم، تمام این شهر را تمیز می کنیم و وظیفه مان است، اما درآمد ما فقط همین کارگری است و درآمد دیگری نداریم.
یکی دیگر از کارگران گفت: 12 ساعت کار می کنیم، پول کرایه نداریم، مجبوریم مسیر را پیاده برویم. مجبوریم، اگر اعتراض کنیم تهدید به اخراج می کنند.
یکی از کارگران گفت: ما دیگر نمی توانیم کار کنیم، دیگر حوصله کار را نداریم، حقوقمان را می خواهیم. 5 ماه حقوق نگرفته ایم.
شهردار یاسوج گفت: بنده پاسخگوی شما هستم، بعد از بنده معاون خدمات و بعد از آن مدیر پسماند، بعد از آن واحدهای بازرسی و حراست پاسخگوی شما هستند.
مقدم گفت: از این به بعد خانواده شهرداری را ضعیف جلوه ندهید، که بقیه بخواهند به داد ما برسند، ما قانون داریم، دلسوزی ما هم برای شما بیشتر از بقیه مسئولان است.
وی گفت: در این شرایطی که باید آرامش را به جامعه بدهیم، صلاح نیست که نیروی شهرداری که شبانه روز زحمت می کشد بیاید و تجمع کند، و  یک فرد بیگانه و ماجراجویی بخواهد از این ازدحام جمعیت سوء استفاده کند. شاید برخی از افراد انگ بزنند و بخواهند سوء استفاده کنند.
مقدم اظهار کرد: بنده در خدمت شما هستم، 5 نفر از کارگران حضور پیدا کنند و صحبت کنیم.


کد مطلب: 448250

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/448250/2/اعتراض-کارگران-شهرداری-یاسوج-5-ماه-حقوق-معوقه-مقدم-صلاح-نیست-تجمع-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1