کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت دهمين هفته فيلم و عكس؛

نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان کهگیلویه و بویراحمدی افتتاح شد

26 ارديبهشت 1401 ساعت 22:18

به مناسبت دهمين هفته فيلم و عكس، نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان استان کهگیلویه و بویراحمد و به همت انجمن سينماي جوانان ياسوج در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.


به مناسبت دهمين هفته فيلم و عكس، نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان استان کهگیلویه و بویراحمد و به همت انجمن سينماي جوانان ياسوج در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.
به گزارش کبنا، نمايشگاه عکس امروز (26 اردیبهشت 1401) با حضور امين درخشان مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي کهگیلویه و بویراحمد، سليماني‌فر مدير سابق انجمن سینمای جوان، شريف اسلامي رئیس حوزه هنری و اعضای مركز آفرينش‌هاي هنري سپاه استان و جمع زیادی از عکاسان، فیلمسازان و علاقه‌مندان به عکاسی و سینما، افتتاح شد.
در این نمایشگاه 30 اثر با موضوعات طبيعت، مستند اجتماعي و مينيمال از عکاسان انجمن و مدعو در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

گفتنی است در ادامه اين مراسم، كارگاه عكاسي با حضور عكاسان مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد، داود ايزدپناه، اسحاق آقايي، قدرت الله سليماني فر، سيد محمد حسيني و حسن فتاحيان در محل سينما تك فرهنگ و ارشاد اسلامي بر گزار و كارشناسان در خصوص عكاسي طبيت، مستند اجتماعي، عكاسي مينيمال، پرتره و چشم‌انداز براي علاقه‌مندان توضيحاتي ارائه نمودند.
دهمين هفته فيلم و عكس انجمن سينماي جوان ياسوج  تا ٢٨ ارديبهشت، برنامه‌هاي متنوعي را براي علاقه‌مندان به سينما و عكاسي تدارك ديده است؛ از جمله نمايش فيلم‌هاي كوتاه بخش ملي انجمن سينماي جوانان ايران همچنين توليدات دفتر ياسوج  و كارگاه فيلمنامه‌نويسي با حضور محمد سليمي راد فيلمساز هم‌استاني و در اختتاميه تجليل از فيلمسازان، عكاسان و پيشكسوتان عرصه سينما و عكاسي در استان.
یادآور می‌شود دهمين هفته فيلم و عكس انجمن سينماي جوان دفتر ياسوج با همكاري معاونت هنري و سينمايي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، معاونت فرهنگي و هنري سپاه فتح استان همچنين مركز آفرينش‌هاي هنري سپاه فتح و خانه فيلم و نمايش مركز آفرينش‌هاي هنري سپاه فتح استان برگزار شده است.


کد مطلب: 448064

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/448064/2/نمایشگاه-عکس-آثار-جمعی-عکاسان-کهگیلویه-بویراحمدی-افتتاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1