کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در همایش تجلیل از جهادگران دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: اردوی جهادی مدیران استانی برگزار شود

25 ارديبهشت 1401 ساعت 22:55

همایش تجلیل از جهادگران دانشجویی استان تحت عنوان «شکوه هجرت» به همت معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد.


همایش تجلیل از جهادگران دانشجویی استان تحت عنوان «شکوه هجرت» به همت معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این همایش، مسعود پرهیزگاری مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از جهادگران دانشجویی، گفت: علاوه بر اردوی جهادی دانشجویی، اردوی جهادی مدیران استانی هم برگزار شود.
وی در ادامه به شرحی از اقدامات بسیج دانشجویی در بین دانشگاه‌های استان و گزارشی از عملکرد گروه‌های جهادی جهادی دانشجویی استان در سال 1400 و 1401 پرداخت.
به گفته مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد بخشی از اقدامات بسیج دانشجویی، کمک به زلزله‌زدگان سیسخت، واکسیناسیون کرونا، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری اردوهای جهادی و قرارگاه جهادی عهد خدمت شهید ستار اورنگ عنوان کرد.
وی افزود: این قرارگاه از 25 اسفند 1400 الی 12 فروردین 1401 در قالب 17 گروه جهادی و 300 جهادگر در بخش دیشموک و شهرستان باشت مشغول به فعالیت‌های جهادی بودند.
پرهیزگاری عنوان کرد: گروه‌های جهادی دانشجویی استان در زمینه‌های مختلف عمرانی (رنگ آمیزی مدارس، آبرسانی به روستا، مرمت مدارس، محوطه‌سازی مدارس و مرمت مساجد)، خدماتی ارائه داد.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این گروه‌های جهادی علاوه بر اقدامات عمرانی، خدمات پزشکی، در قالب خدمات پرستاری، دندانپرشکی، مامایی و غربالگری، نیز ارائه داد.
وی اضافه کرد: خدمات فرهنگی مثل یادواره شهدا در روستاها، ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت نیمه شعبان، برگزاری جشن نوروز در روستاها، فعالیت‌های آموزشی، کاردستی و صنایع دستی هم از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی دانشجویی استان بود.

سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به بیان شرحی کلی از انقلاب اسلامی از ابتدا تا به امروز پرداخت و با اشاره با وظیفه مهم دانشجویان در وضعیت امروز، آز آنها خواست که به وظیفه خود عمل کنند.
وی گفت: دانشجویان نگرانی در مورد امنیت و مرزها نداشته باشند؛ چرا که غیورمردان تیپ ۴۸ فتح این مأموریت را با جان و دل انجام می‌دهند و از این بابت نگرانی نداشته باشند و انتظار دارند که دانشجویان به وظایف خود در زمینه‌های علمی، تحصیلی و جهاد تبیین به خوبی عمل کنند.
در پایان، از همه گروه‌های جهادی استان و گروه‌های جهادی برتر تجلیل شد. گروه‌های جهادی «شهید رستمی دانشگاه آزاد یاسوج»، «عباس دبیقی دانشگاه پیام نور یاسوج» و «شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج»، به عنوان سه گروه جهادی برتر انتخاب شدند.
گفتنی است همایش شکوه هجرت هر ساله برای تجلیل از گروه های بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.


کد مطلب: 448021

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/448021/2/مسئول-بسیج-دانشجویی-کهگیلویه-بویراحمد-اردوی-جهادی-مدیران-استانی-برگزار-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1