تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : ۴۴۷۸۵۳
به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای لنده صورت گرفت

اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران شهرستان لنده+تصاویر

۰
کبنا ؛طرح ارتقای ایمنی موتورسواران لنده ای با حضور مهندس فرعی رییس ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری،امین شفایی معاون فرماندار لنده،جعفر رئیس زاده نایب رییس شورای لنده،سروان آبادی رئیس راهور و اسماعیل احمدی رییس اداره راهداری لنده برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز؛ معاون فرماندار لنده در این برنامه ضمن تشکر از زحمات وخدماتی که مجموعه راهداری استان در بحث پروژه های عمرانی تاکنون درشهرستان لنده ارائه نمودند اظهار داشت: خیلی از مشکلات هم همچنان مانده،اما با وجود شرایط توپوگرافی وجغرافیایی منطقه وحادثه خیز بودن جاده های این شهرستان وصعب العبور بودن همه مسیرهای منتهی به شهر لنده،متاسفانه در بحث ایمنی محورهای مواصلاتی فرعی و روستایی ما اقدام خاصی صورت نگرفت.
امین شفایی افزود: تمام مسیرها بلااستثنا نیاز به تابلوهای راهنمایی و رانندگی و نصب گاردریل دارند،پل ها وابنیه ها اکثراً دچار خسارات ونقص هستند بطوریکه پتانسیل هرنوع اتفاقی را دارند.
وی گفت: دو تا مسیر لنده قیام ولنده موگرمون و کوه سیاه با پیچهای خطرناک و خطرساز وقوس های معکوس به دلیل تصادفات منجر به فوت به محل عزای شهروندان تبدیل شده است.
معاون فرماندار لنده ادامه داد: چراغهای چشمک زن و خط کشی جاده ها از دیگر مواردی است که دربحث ایمنی راهها بارها با هماهنگی پلیس در شورای ترافیک تصویب و ابلاغ نمودیم اما تاکنون اجرایی نشدند،لذا ازمدیر کل پای کار و اخلاق مدار راهداری استان خواهشمندیم که بدلیل شرایط خاص لنده و در بن بست بودن جاده ای آن و همچنین اینکه هیچگونه راه اصلی نداریم،لنده را ویژه ببینند و مصوبات شورای ترافیک را اجرایی نمایند.

در این طرح که در محل ساختمان راهور شهرستان لنده برگزار شد ضمن آموزشهای لازم به موتور سواران تعداد یکصد عدد کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران اهدا شد.
همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای لنده در سال گذشته تعداد ۴۲۰ عدد کلاه ایمنی به موتورسواران لنده ای اهدا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1