تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۴۷۱۴۹
گزارش تصویری

اولین جلسه شورای اداری 1401 شهرستان گچساران (+تصاویر)

۲
کبنا ؛اولین جلسه شورای اداری شهرستان گچساران سال 1401 با حضور فرماندار گچساران، امام جمعه شهرستان و اعضای شورای تامین و مدیران و روسای ادارات و سازمان های دولتی با موضوع بزرگداشت روزجهانی قدس،بزرگداشت هفته مقام معلم و بررسی مشکلات عمومی شهرستان در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.
فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده که روز بزرگ اتحاد مسلمانان علیه استکبار جهانی است.
 روانبخش دیهیمی خوب ان کرد: در روز قدس به حمایت از مردم فلسطین و مستضعفین جهان راهپیمایی برگزار می شود، انتظار داریم همه اقشار مختلف جامعه و مسئولان در برپایی هرچه باشکوه تر این راهپیمایی همکاری کنند.
وی با اشاره به اینکه وقتی ادعای خدمت رسانی به مردم را داریم پس باید تکریم به ارباب رجوع را نیز مدنظر قرار داد، تصریح کرد: برخی مدیران از خودروهای دولتی برای کارهای شخصی خود استفاده کرده و حتی دانش آموزان را جابجا می کنند.
دیهیمی خوب عنوان کرد: اگر موردی در این خصوص مشاهده شود برخورد قانونی با مدیر یا پرسنل اداری متخلف انجام خواهد شد.
وی گفت: ارزش و جایگاه معلم ارزشمند بوده و هر ساله معمولا در هر شهرستانی روزی به عنوان تجلیل از فرهنگیان مشخص شده است اما زمانی این تجلیل ها ارزشمند می باشد که سایر دستگاه ها هم در این خصوص پیشقدم شوند.
فرماندار گچساران با اشاره به اینکه شرکت ادارات در جشن گلریزان تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: از هر اداره یک نفر به عنوان رابط،کمک های ادارات در این خصوص را جمع آوری کرده تا مشکلات برخی زندانیان هم برطرف شوند.
دیهیم خوب بیان کرد: اگر قرار باشد بودجه اداره ای برگشت بخورد بسیار تاسف بار خواهد بود، روسای ادارات با مدیران کل به طور مرتب در ارتباط بوده و درجهت جذب اعتبارات بسیار تلاش کنند‌
فرماندار گچساران تصریح کرد: دربحث زمین خواری موارد و اشکالاتی وجود دارد که تاکید فراوان داریم در این خصوص گشت ها نیز با فعالیت بیشتری به این موضوعات بپردازند.
دیهیمی خوب اضافه کرد: شکستگی لوله های آب شرب دربرخی مناطق شهرستان بیش از دو سال است که ترمیم نشده متولیان امر باید به این وضعیت ها رسیدگی کنند.
فرماندار گچساران در خصوص تعطیلی بیمارستان نرگسی این شهرستان  گفت: چندین مکاتبه نیز جهت رفع مشکلات و بازگشایی بیمارستان نرگسی انجام شده است، هر چند مشکلاتی در این بیمارستان هم وجود دارد اما به قولی از بعد تجهیزات دیگر نباید مشکلاتی داشته باشد اما اینکه بعد از چندماه از آغاز فعالیت این بیمارستان تعطیل شده است جای تعجب دارد پس اگر این بیمارستان از ابتدا ایرادی داشت پس چرا افتتاح شده است؟
وی گفت: متاسفانه فرو ریختن دیواره ساختمان پردیس هنری در حال ساخت اداره ارشاد به خاطر عدم نظارت ها بر سازه‌ها بوده که خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.
فرماندار گچساران اظهار کرد: در برخی ادارات اتفاقاتی رخ می دهد که مدیران اصلا گزارش در این خصوص به فرمانداری ارائه نمی کنند، فرماندار یک شهرستان باید از این موارد اطلاع داشته باشد، اما احساس می کنم برخی مدیران انگیره کمی برای کار دارند، اگرچه مدیران باید نسبت به دوران مسئولیت شان ،پاسخگو باشند.
دیهیمی خوب بیان کرد: نظارت به کار نانوایی ها باید با جدیت و شدت بیشتری ادامه یابد و خیلی گزارشات به دست ما که می رسد از بی نظمی در ساعات کار نانوایی ها و کیفیت نان شکایت می شود، بنابراین کنترل قیمت ها دربازار و نظارت ها بسیار مهم است که ادارات صمت و جهادکشاورزی دراین راستا بیشتر همت را انجام می دهند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گچساران در این‌ جلسه اظهار کرد: در کشوری زندگی می‌کنیم که با تقدیم خون شهدا امنیت و اقتدار را به دست آورده است.
حجت الاسلام شکوهیان بیان کرد: مدیران و حراست ادارات توجه ویژه ای به امر معروف داشته و به آن عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه هنوز برخی از کارمندان ادارات از خودروهای دولتی برای کارهای شخصی استفاده می کنند، تصریح کرد: خودروهای دولتی به ویژه شرکت نفت به سرویس مدارس تبدیل شده اند.
شکوهیان عنوان کرد: باید فرماندار و مسئولان این شهرستان جلوی این موضوع را گرفته و خودرو توقیف و راننده آن نیز به صورت قانونی برخورد شود.
در ادامه حجت الاسلام امین الله حجازی امام جمعه گچساران گفت: امسال روز قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه اقشار مردم و مسئولان حضوری باشکوه در این مراسم داشته باشند.
حجازی عنوان کرد: برخی از مردم تنها درآمد آنها یارانه است متاسفانه کرونا به اقتصاد جامعه ضرر بسیاری وارد کرده است.
وی گفت: جشن گلریزان را پیش رو داریم که امید می رود که خیران و هر شخصی که توان کمک دارد در این مراسم شرکت کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1