کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری؛

کلنگ‌زنی ساختمان همراه‌سرا در بیمارستان دهدشت

24 فروردين 1401 ساعت 15:14

ساختمان خیرساز همراه‌سرای بیمار بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با حضور مسئولان استانی کلنگ‌زنی شد.


عملیات اجرایی ساختمان خیر ساز همراه سرای بیمار با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار شهرستان کهگیلویه و برخی دیگر از  مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.
به گزارش کبنانیوز، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار امروز چهارشنبه (24 فروردین ماه 1401) در این مراسم خدمات نظام و انقلاب در همه بخشها، به ویژه بخش درمان و بهداشت را قابل تقدیر دانست و گفت: با راه‌اندازی این همراه‌سرا یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم منطقه و سرگردانی همراهان بیمار مرتفع شد.
سید جواد هاشمی توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار را از اولویتهای دولت انقلابی و مردمی برشمرد و خاطر نشان کرد: هم‌اکنون مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانهای در حال اجرای این منطقه با پیگیری های استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و امیدواریم با راه اندازی این مراکز بهداشتی و درمانی سرانه بهداشت و درمان در حد مطلوب و قابل قبول افزایش یابد.
معاون استاندار افزود: این مجموعه همراه‌سرا همراه بیمارانی که از شهرها و روستاهای اطراف به این بیمارستان مراجعه می‌کنند را اسکان داده و در تلاشیم با راه‌اندازی این مجموعه تکریم و رعایت حرمت همراهان بیمار به نحوی شایسته مدنظر باشد.
این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و با زیربنای ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه با اعتبار اولیه پانزده میلیارد ریال، در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و با همت  و حمایت بانک اقتصاد نوین ساخته می‌شود.


کد مطلب: 446904

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/446904/2/کلنگ-زنی-ساختمان-همراه-سرا-بیمارستان-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1