کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بمناسبت روز جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت

جشن فرهنگ و هنر در بهمئی / درخشان: بزرگ‌ترین پشتوانه مردمی و اجتماعی جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین شکل گرفت

13 فروردين 1401 ساعت 1:14

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگ‌ترین پشتوانه مردمی و اجتماعی جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین شکل گرفت. 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگ‌ترین پشتوانه مردمی و اجتماعی جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین شکل گرفت. 
به گزارش کبنا، جشن بزرگ فرهنگ و هنر بهمئی و روز ۱۲ فروردین در منطقه گردشگری قلعه نادر شهرستان بهمئی با استقبال گسترده مردمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار بهمیی، مسئولین اصحاب فرهنگ و هنر برگزار شد.
امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این با تقدیر از حضور گسترده مردم و حضور نمادین عشایر منطقه گفت: عشایر همواره از نمادهای فرهنگ سلحشوری، صلابت و نجابت استان و منطقه هستند.
وی با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ۱۲ فروردین روزی است که بزرگترین پشتوانه مردمی و اجتماعی جمهوری اسلامی شکل گرفت و این روز بزرگ پایه نظام مستحکم و استوار شد.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره نقش و جایگاه فرهنگ تصریح کرد: امروز معادلات جهانی حول محور فرهنگ می‌چرخد و جامعه‌ای که اقتصاد، سیاست، اقتدار و امنیت و عزت ملی و استقبال دارد فرهنگ غنی دارد و روی فرهنگ خود اهمیت گذاشته است.
 درخشان با بیان اینکه فرهنگ بدون حضور و وجود مردم معنا و مفهوم ندارد تاکید کرد: تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری مردم محور مورد اولویت جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.
وی با بیان ضرورت نشاط اجتماعی در جامعه گفت: امروز امید و ایجاد نشاط و معنویت در جامعه بیش از آر زمانی ضروری است که این مهم می‌تواند هم به همبستگی اجتماعی مثل همین برنامه و هم به وفاق اجتماعی و و سپس کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از فعالیت‌های که برای احیاء فرهنگ و آئین‌ها و سنت‌های دیرینه مردم است در قالب سیاست‌های وزارت متبوع خود حمایت خواهیم کرد.
در این جشن بزرگ فرماندار شهرستان بهمئی با تبریک عید باستانی نوروز و روز جمهوری اسلامی از حضور مردم و هنرنمایی هنرمندان قدردانی کرد. 
فرماندار بهمیی همچنین از توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت دهی برنامه‌های فرهنگی به سمت مردمی بودن قدردانی کرد. 
برپایه این گزارش، در این برنامه شهریار کریمی خواننده معروف هم استانی و هنرمندان موسیقی محلی و نمایش و شعر خوانی به اجرای برنامه‌های هنری خود پرداختند و نمایشگاه‌های تجسمی و دست پخت های محلی و ... برای شرکت کنندگان انجام گرفت.


کد مطلب: 446449

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/446449/2/جشن-فرهنگ-هنر-بهمئی-درخشان-بزرگ-ترین-پشتوانه-مردمی-اجتماعی-جمهوری-اسلامی-۱۲-فروردین-شکل-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1