تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۴
کد مطلب : ۴۴۶۴۴۹
بمناسبت روز جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت

استقبال مردم از جشن فرهنگ و هنر بهمئی و ۱۲ فروردین / درخشان: بزرگ‌ترین پشتوانه مردمی و اجتماعی جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین شکل گرفت/ ضرورت احیاء آئین‌ها و سنت‌ها

۱
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگ‌ترین پشتوانه مردمی و اجتماعی جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین شکل گرفت. 
به گزارش کبنا، جشن بزرگ فرهنگ و هنر بهمئی و روز ۱۲ فروردین در منطقه گردشگری قلعه نادر شهرستان بهمئی با استقبال گسترده مردمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار بهمیی، مسئولین اصحاب فرهنگ و هنر برگزار شد.
امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این با تقدیر از حضور گسترده مردم و حضور نمادین عشایر منطقه گفت: عشایر همواره از نمادهای فرهنگ سلحشوری، صلابت و نجابت استان و منطقه هستند.
وی با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ۱۲ فروردین روزی است که بزرگترین پشتوانه مردمی و اجتماعی جمهوری اسلامی شکل گرفت و این روز بزرگ پایه نظام مستحکم و استوار شد.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره نقش و جایگاه فرهنگ تصریح کرد: امروز معادلات جهانی حول محور فرهنگ می‌چرخد و جامعه‌ای که اقتصاد، سیاست، اقتدار و امنیت و عزت ملی و استقبال دارد فرهنگ غنی دارد و روی فرهنگ خود اهمیت گذاشته است.
 درخشان با بیان اینکه فرهنگ بدون حضور و وجود مردم معنا و مفهوم ندارد تاکید کرد: تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری مردم محور مورد اولویت جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.
وی با بیان ضرورت نشاط اجتماعی در جامعه گفت: امروز امید و ایجاد نشاط و معنویت در جامعه بیش از آر زمانی ضروری است که این مهم می‌تواند هم به همبستگی اجتماعی مثل همین برنامه و هم به وفاق اجتماعی و و سپس کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از فعالیت‌های که برای احیاء فرهنگ و آئین‌ها و سنت‌های دیرینه مردم است در قالب سیاست‌های وزارت متبوع خود حمایت خواهیم کرد.
در این جشن بزرگ فرماندار شهرستان بهمئی با تبریک عید باستانی نوروز و روز جمهوری اسلامی از حضور مردم و هنرنمایی هنرمندان قدردانی کرد. 
فرماندار بهمیی همچنین از توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت دهی برنامه‌های فرهنگی به سمت مردمی بودن قدردانی کرد. 
برپایه این گزارش، در این برنامه شهریار کریمی خواننده معروف هم استانی و هنرمندان موسیقی محلی و نمایش و شعر خوانی به اجرای برنامه‌های هنری خود پرداختند و نمایشگاه‌های تجسمی و دست پخت های محلی و ... برای شرکت کنندگان انجام گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1