تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۴۴۶۲۴۳
گزارش تصویری

بازدید فرماندار لنده از روستاها در اولین روز کاری سال جدید

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان لنده در اولین روز کاری سال جدید به همراه روسای ادارات از روستاهای شهرستان سرکشی و بازدید بعمل آورد.
به گزارش کبنا نیوز؛ جلال دانش ابتدا در مسیر روستای آتشگاه به زیارت قبور شهدای این حوزه رفتند و با قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در میان مردم این روستای حاضر شدند و ضمن شنیدن مشکلات مردم، به بررسی میدانی این مشکلات پرداختند و سپس با حضور در مسجد روستا در حضور مردم و روسای ادارات به بررسی و ارائه راه حل و پیگیری برای حل این مشکلات پرداختند.

عمده درخواست مردم این منطقه، بازسازی جاده ارتباطی و همچنین خط لوله گاز بود که با حضور روسای اداره راه و گاز مقرر گردید که موضوع پیگیری و مشکلات در این حوزه حل گردد. 
همچنین پیگیری مسائل مریوط به کشاورزی با حضور رئیس اداره کشاورزی و مسائل معشیتی و مسکن افراد بی‌بضافت با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام گرفت.

در ادامه سرکشی‌های میدانی، فرماندار به همراه روسای ادارت در روستای دمله حضور یافتند و با حضور اهالی روستا به بررسی مشکلات این روستا پرداختند، که مقرر گردید با توجه به نبود برق در این روستا، ضمن رفع موانع، مشکل برق رسانی حل و مشکل آب هم از طریق ابرسانی توسط تانکر و همچنین ترمیم و زیرسازی جاده این روستا توسط روسای نهادهای مرتبط پیگیری و حل گردد. 
جلال دانش، سپس در روستای آبرزگه از توابع بخش موگرمون حاضر و به بررسی مشکلات مربوط به پروژه های بنیاد علوی، حداث پل در این روستا و معارضات مربوط پرداخت و همچنین از زمین چمن نیمه احداث این روستا بازدید کرد.

همچنین با تماس با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات،مهندس رادمنش؛ به بررسی وضعیت خطوط تلفن این روستا پرداخت و مقرر گردید که کارشناسان این اداره این مشکل را بررسی و رفع نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اسداله پرویزی
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار عرض سلام وخسته نباشید
روستاهای منطقه آل طیب بخصوص کتج دول آبرا،گرک،دم تنگ چاهن وپاطاوه در دولت قبل به دلایل کاملا سیاسی مورد بی مهری قرار گرفتند لطفا نیم نگاهی به این روستاها داشته باشید
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1