کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مردم و مسوولان صورت گرفت؛

تحقق وعده مردمی کردن فرهنگ از سوی مدیرکل جوان ارشاد(+تصاویر)

6 فروردين 1401 ساعت 11:48

درخشان با بیان اینکه در شرایط اجتماعی کنونی نگاه به مردم اولویت حوزه فرهنگ و هنر است تصریح کرد: مردمی کردن برنامه های فرهنگی که سیاست دولت مردمی است را از همین برنامه آغاز کرده ایم و تداوم خواهد داشت.


جشن بزرگ فرهنگ و هنر شهرستان باشت عصر امروز در روستاهای امیر شیخی شهرستان باشت  با حضور  با شکوه مردم، سید ناصر حسینی پور  نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار و امین درخشان  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی مسولین شهرستانی از جمله امام جمعه  و فرماندار شهرستان برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه گفت: فرهنگ اساسا در مردم و مردمی بودن معنا پیدا میکند و فرهنگ منهای مردم فرهنگ نیست و ماندگاری ندارد.
وی با بیان اینکه در شرایط اجتماعی کنونی  نگاه به مردم اولویت حوزه فرهنگ و هنر است تصریح کرد: مردمی کردن برنامه های فرهنگی که سیاست دولت مردمی است را از همین برنامه آغاز کرده ایم و تداوم خواهد داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه بیان کرد: نشاط اجتماعی با محوریت معنویت و امید در جامعه از اهداف برگزاری این برنامه هاست که تولید محتوا باید مورد توجه باشد.
وی از حضور مردم شهرستان باشت و مجموعه اصحاب فرهنگ و هنر که در این برنامه نقش آفرین بودند قدردانی کرد.
در این جشن بزرگ شهریار کریمی خواننده  معروف هم استانی  قوم لر اجرای موسیقی محلی داشت و  برنامه متنوع فرهنگی و هنری توسط هنرمندان استان و شهرستان اجرا شد.


کد مطلب: 446206

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/446206/2/تحقق-وعده-مردمی-کردن-فرهنگ-سوی-مدیرکل-جوان-ارشاد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1