تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب : ۴۴۶۱۰۲
در سفر مدیران به سرفاریاب مطرح شد؛

مدیری که به نماینده مردم گفت حاضریم از ترکیه بوکسیت بخریم اما در سرفاریاب کارخانه نزنیم / موحد: شعار رهبری عزیز در این شهرستان های محروم اجرایی شود‌

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در جمع مردم سرفاریاب شهرستان چرام حضور یافته و با جمعی از مردم گفت وگو کرد.

به گزارش کبنا نیوز، موحد امروز سه شنبه (2 فروردین ماه 1401) در جمع مردم سرفاریاب از شهرستان چرام در مسجدالرضا گفت: نظام اسلامی با همه مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده با لطف خدا و رهبری امام عزیز و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مسیر خود را با موفقیت طی می کند.
موحد اظهار کرد: مهم ترین مشکل ما اشتغال است و کمتر خانواده ای داریم که با این مشکل دست و پنجه نرم نکرده باشد.
موحد گفت: استاندار سوابق خوبی در قوه قضاییه داشته، در مسئولیت جدید خود، مدیریت استان زادگاه خود را به عهده گرفته است و مردم انتظاراتی دارند.
وی بیان کرد: مردم عمل و کار می خواهند، وقتی رهبری فرمودند اشتغال نه اینکه فقط یک تابلو زده شود بلکه ما عملا باید وارد میدان شویم و اشتغال ایجاد کنیم، انتظار رهبری و مردم از مجریان برای اشتغال یک توقع بجاست.
موحد اظهار کرد: استاندار پرتلاش است و از وی انتظار دارم در سال جدید تحول خوبی در حوزه اشتغال ایجاد کنند که مردم آثار آن را در زندگی ببیند، بنده هم به عنوان نوکر مردم تمام قد در خدمت شما خواهیم بود.
نماینده مردم شهرستان های چهارگانه گفت: در حوزه سرفاریاب دو‌ نکته مهم وجود دارد، معادنی در این منطقه وجود دارد که این معادن آثاری در زندگی مردم نداشته است، نباید اینطور باشد که از اینجا بوکسیت و فسفات بار شود برود جای دیگر و جوانان اینجا بیکار باشند.
وی گفت: مدیر جاجرم با من تماس گرفت و گفت حاضریم برویم از خارج بوکسیت بخریم اما در سرفاریاب کارخانه نزنیم. ما انتظار داریم با مدیریت خوب استاندار و همکاری مدیران اجرایی استان، شعار رهبری عزیز در این شهرستان های محروم اجرایی شود‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم سرفاریاب اظهار کرد: معادن بسیاری در منطقه کهگیلویه و همچنین سرفاریاب وجود دارد، مطالبه عمومی این است که ما هم بتوانیم از این معادن خدادادی بهره ببریم.
وی گفت: خواسته ما این بود که یا این محصول در همین استان فراوری شود یا اینکه کارخانه ای در این منطقه زده شود، و 100 و 200 نیرو از این شهرستان ها مشغول به کار شوند. اما حرف شرکت جاجرم این است که بوکسیت این معدن به اندازه ای نیست که بتوانیم کارخانه در این منطقه احداث کنیم، معدن به زودی تمام می شود.
احمدزاده اظهار کرد: تا زمانی که این اتفاق نیفتد، ما اجازه نمی دهیم از معدن بوکسیت سرفاریاب استخراج شود. این شرکت می گوید ما به راحتی می توانیم با خلوص 8 برابر بهتر از بوکسیت ایران از ترکیه وارد می کنیم، اما وقتی ما کوتاه نمی آییم، دوباره می گویند ما بوکسیت سرفاریاب را می خواهیم.

بیشتر بخوانید:

سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به چرام؛ بازدید از مناطق طسوج و توگبری

استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد طسوج شد / انتقاد موحد از اداره‌کل راهداری؛ پول هست کاری نمی‌کنند ( + فیلم و تصاویر )


 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
نماینده فقط موحد.
قاطع
شفاف
جسور
تام
Iran, Islamic Republic of
تمومی موحد دیگه رنگ مجلس رو نمیبینی ، نگاه این ادما چطور دورش نشستنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام محرومیت با لاست سرمایه‌گذاری ریسک نمی خواهد سرمایه گذار فقط بفکر سود نفع خود هست نه اشغال مناطق محروم کشور وکهگلویه سرفاریاب
Iran, Islamic Republic of
ظاهراً استانداری بوی کهگیلویه می دهد بقیه جاهای استان بویژه گچساران وباشت رها شده
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1