کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به چرام؛ بازدید از مناطق طسوج و توگبری

2 فروردين 1401 ساعت 9:34

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سومین روز از فروردین 1401 با همراهی تعدادی از مدیران به شهرستان چرام سفر کرد.


سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سومین روز از فروردین 1401 با همراهی تعدادی از مدیران به شهرستان چرام سفر کرد.
به گزارش کبنا از چرام، صبح امروز (سه شنبه 2 فروردین ماه 1401) سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان چرام سفر کرد. بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان چرام و بازدید از منطقه طسوج و روستای توگبری چرام از جمله برنامه‌های احمدزاده است.
منطقه طسوج دارای آب و هوای بسیار مطبوع در بهار و تابستان و همچنین دارای آبی گوارا و شفاف بوده و در تمام طول سال پذیرای گردشگران بسیار زیادی خواهد بود که به عنوان یکی از قطب های مهم گردشگری در شهرستان و حتی استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود.
توگبری یکی از مناطق عشایری و دور افتاده است که مردم این روستا همواره از وضعیت جاده ارتباطی گلایه دارند. کمبود آب آشامیدنی از دیگر مشکلات این روستا است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از چاه نزل در منطقه جوخانه بازدید کرد و گفت: چاه‌های نزل و غار آن قابلیت تبدیل به غار علیصدر را دارد.
وی از میراث فرهنگی خواست برنامه مدونی برای این موضوع تهیه و اجرا کند.
به گزارش کبنا، همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راهدارخانه جوخانه و هلال‌احمر بازدید کرد.
به گزارش کبنا، در این سفر، توفیقیان فرماندار چرام، حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ، کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و جمع دیگری از مسئولان در حوزه راه، شبکه‌های اینترنتی، کشاورزی و... استاندار کهگیلویه و بویراحمد را همراهی می‌کند.


کد مطلب: 446073

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/446073/2/سفر-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-چرام-بازدید-مناطق-طسوج-توگبری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1