کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چشاندن طعم خدمت به مردم شهرستان‌های محروم کهگیلویه با عمل به وعده‌ها؛

ارسال مصالح ساختمانی و تجهیزات ورزشی هیئت‌ها در شهرستان کهگیلویه

28 دی 1400 ساعت 1:59

در راستای کمک به بازسازی و تجهیز مکانهای آموزشی ودرمانی، ۲۰تن  سیمان و ۶هزار بلوک و همچنین تجهیزات ورزشی توسط مهرداد کریمی به کهگیلویه ارسال شد.


در راستای کمک به بازسازی و تجهیز مکانهای آموزشی و درمانی، ۲۰ تن سیمان و ۶هزار بلوک و همچنین تجهیزات ورزشی توسط مهرداد کریمی به کهگیلویه ارسال شد.
به گزارش کبنا، در سفر ۷ روزه مهرداد کریمی و هیئت همراه به کهگیلویه و بازدید از طرح‌های عمرانی و نیاز مُبرم مناطق روستایی در بحث پل‌سازی در مواقع بارندگی و ارتباط بین روستاها و تجهیز مدارس و خانه بهداشت، امروز به همت مهرداد کریمی و طبق وعده‌هایی که داده بود ۲۰تن سیمان و ۶ هزار بلوک و دیگر مصالح ساختمانی به شهرهای کهگیلویه ارسال شدتا در اقدامی فوری به ساخت و تجهیز طرح‌های عمرانی صورت گیرد.
مهرداد کریمی در نشستی که با رییس هیات ورزشی شهر سوق داشت مقرر گردید اقلام ورزشی مورد نیاز هیات را فراهم کند که وعده‌های خود را عملی کرد، این تجهیزات ورزشی ارسال شده شامل شطرنج، لباس ورزشی، وسایل تنیس، راکت بدمینتون، راکت تنیس روی میز، و همچنین توپ و تور رشته‌های مختلف ورزشی و سایر لوازم دیگر رشته‌های ورزشی بود که به این مناطق ارسال شد.
وی در ادامه افزود: این وسایل ورزشی به هیات ورزشی کهگیلویه ارسال شد تا مردم روستاها به خصوص قشرهای نوجوان و جوان برای پرداختن به امر ورزش، با مشکل لوازم و تجهیزات ورزشی مواجه نشوند.
احداث و تجهیز خانه‌های ورزش در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای مناطق روستایی قرار دارد و در ایام زمستان بسیاری از روستائیان به دلیل بیکاری می‌توانند اوقات فراغت خود را در این مکان‌ها سپری کنند.
    


کد مطلب: 443642

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/443642/2/ارسال-مصالح-ساختمانی-تجهیزات-ورزشی-هیئت-ها-شهرستان-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1