تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۴۴۳۴۹۸
کبنا گزارش می دهد؛

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از میدان میوه و تره بار یاسوج + تصاویر / قیمت میوه و تره بار در یاسوج 20 درصد کاهش یافت / فرماندار بویراحمد: سرمایه گذاران با خیال راحت می توانند در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند

۱
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بازار میوه و تره بار یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز جمعه (24 دی ماه 1400) سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد با همراهی سید احسان عسکری معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از میدان میوه و تره بار یاسوج بازدید کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این بازدید گفت: میوه و تره بار در شهر یاسوج گران است، دلیل این گرانی فاصله زیاد از مبدأ و همچنین وجود واسطه ها است.
احمدزاده اظهار کرد: میوه فرشان در یاسوج برای حمل میوه و تره بار از میدان شیراز به یاسوج هزینه های زیادی را متحمل می شده اند، از این رو ایجاد میدان میوه و تره بار یکی از نیازهای شهر یاسوج است.
وی گفت: تصمیم گرفته شد بازار میوه و تره بار در یاسوج ایجاد شود، غرفه داران بتوانند مستقیما از این میدان خرید کنند و عرضه میوه از این میدان صورت بگیرد.
احمدزاده اظهار کرد: در حال حاضر خرید از باغدارها بصورت مستقیم انجام می گیرد در همین میدان عرضه می شود، هم قیمت تمام شده برای میوه فروش ها و هم برای باغدارها و هم برای مردم کمتر خواهد بود.
وی گفت: باغ های مرکبات خوبی در گچساران و باشت و دهدشت وجود دارد که می توانند از مرکبات همین استان را بصورت مستقیم خریداری کنند.
وی گفت: معاونت اقتصادی عنوان کرده اند قیمت میوه و تره بار در یاسوج 20 درصد کاهش یافته که خبر خوبی است.
احمدزاده بیان کرد: از میوه فروشان و غرفه داران یاسوج می خواهیم که خرید خود را از میدان میوه و تره بار یاسوج انجام دهند تا هم گردش سرمایه در اینجا وجود داشته باشد و هم اینجا برای آینده رونق بیشتری پیدا کند.
شهرام مهدی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد در حاشیه این دیدار با وجود وضعیت بیکاری در سطح شهرستان حمایت از سرمایه گذاران را ضروری دانست و اظهار داشت: سرمایه گذاران با خیال راحت می توانند در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند، چرا که فرمانداری بویراحمد با تمام توان دست سرمایه گذاران را برای ایجاد کارآفرینی و اشتغال به گرمی می فشارد.
مهدوی افزود: ملاک ما قانون و فرمایشات مقام معظم رهبری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

خلیل
Iran, Islamic Republic of
معاون اقتصادی استاندار خودش مثل کاسب هاست .نه به مافیای خانوادگی
Romania
کاش استاندار از میدان میوه و تره بار گچساران هم بازدید کنه چرا قیمت میوه اینجا پایین نمیاد هرچی باشه تعداد فقرایگچساران از یاسوج بیشتره شاید مردم بدبخت شهرستانها هم دلشون میوه ارزان بخواد تورو خدا یکی به داد مردم گچساران برسه
هادی
Iran, Islamic Republic of
میوه ها اصلا ارزان نشده از کدام ۲۰ درصد حرف میزنی میوه چونکه از میدان شیراز ميارن فقط فقط یک واسطه دیگه اضافه کرده همین
Iran, Islamic Republic of
هیچ ارزون تشده درباشت که مرکز پرتقال و نارگی هست سر باغ جنله میدن ۹الی ۱۰ تومان دربازار میده ۱۵ تومان نوعی از پرتقال هم ۱۸ تومن میدن
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1