کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با همکاری انجمن حمایت زندانیان و خیرین صورت گرفت:

آزادسازی ۷ زندانی در زندان دهدشت

23 دی 1400 ساعت 12:53

هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکاری مالی با همکاری انجمن حمایت زندانیان یاسوج و مساعدت خیرین از زندان دهدشت آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.


هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکاری مالی با همکاری انجمن حمایت زندانیان یاسوج و مساعدت خیرین از زندان دهدشت آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.
به گزارش کبنانیوز به نقل از واحد اطلاع رسانی زندانها، آئین ازادسازی زندانیان دهدشتی با حضور مدیر کل زندان های استان، دادستان کهگیلویه و چرام، رئیس دادگستری شهرستان چرام و دیگر مسؤلین برگزار شد.
منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در این آئین با تقدیر از تعامل خوب مراجع قضایی استان خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی خوب مراجع قضایی در کاهش جمعیت کیفری زندانیان و بازگشت زندانیان متنبه شده به جامعه در استان بسیار پر رنگ است.
این مقام ارشد زندانهای استان با اعلام اینکه تمام تلاش ما و مجموعه قضایی کمک به زندانیان اصلاح شده بالاخص زندانیان غیر بزهکار است افزود: امروز ۷ نفر از زندانیان جرائم مالی نیازمند که بدهی آنان ۷۰ میلیون تومان بوده است با کمک انجمن حمایت زندانیان و مساعدت خیرین و نیکوکاران از زندان آزاد می شود.
بیژنی تصریح کرد: یکی از وظایف انجمن حمایت زندانیان کمک به آزادی زندانیان است ، البته کمک به معیشت خانواده های نیازمند زندانی ، بهداشت و درمان و... از دیگر وظایف ذانی انجمن های حمایت زندانیان استان است که در این راستا نیز کمکهای بسیار خوبی به خانواده های زندانیان نموده اند.

 


کد مطلب: 443463

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/443463/2/آزادسازی-۷-زندانی-زندان-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1