تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۴۴۳۴۵۹
کبنا گزارش می دهد؛

بهره برداری از گاوداری هزار رأسی دهدشت با حضور مدیرعامل بنیاد برکت کشور / گاوداری هزار رأسی بر اشتغالزایی شهر دهدشت اثر مثبت دارد

۱
کبنا ؛گاوداری 1 هزار رأسی شهر دهدشت با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال و ظرفیت تولید حداقل 2300 تن شیر در ماه با حضور مدیرعامل بنیاد برکت کشور به بهره برداری رسید.
 

به گزارش کبنا نیوز، مدیرعامل بنیاد برکت کشور در آیین بهره برداری از گاوداری هزار رأسی گفت: بنیاد برکت در قالب طرح های مشارکتی کسب و کارهای بنگاهی و بزرگ را حمایت می کند که این گاوداری نیز جزو این طرح ها است که تولید شیر بالایی دارد و شیر کارخانه های بزرگ را تأمین می کند.
ترکمانه در خصوص این طرح گفت: گاوداری هزار رأسی با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) راه اندازی شده، با سرمایه گذاری بیش از 230 میلیارد ریال
ظرفیت تولید 2300 تن شیر در ماه را دارد، این گاوداری بصورت تخصصی و صنعتی است.
وی گفت: در سال جاری راه اندازی و حمایت از 240 مجموعه بصورت مشارکتی در دستور کار بنیاد برکت کشور قرار داشته که تاکنون 171 طرح به انجام رسیده است.
ترکمانه در خصوص حمایت از «کسب و کارهای خرد و متوسط و اجتماع محور بنیاد برکت» گفت: 171 هزار طرح اشتغال زایی اجتماع محور در کل کشور انجام گرفته، برای سال 1400 تا به امروز 71 هزار طرح اشتغال زایی ایجاد شده و 240 هزار فرصت شغلی را برای مردم در سراسر کشور به وجود آورده است.
ترکمانه با بیان اینکه 40 درصد این طرح ها در کل کشور در حوزه کشاورزی و دامپروری راه اندازی شده است، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تمرکز بر طرح های کشاورزی و دامپروری است.
ترکمانه اظهار کرد: در حمایت از بنگاه ها بحث از طریق مشارکت مدنی نیز حمایت می شوند، برخی از این طرح ها نیز می توانند از تسهیلات کم بهره بنیاد برکت بهره مند شوند.
 
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار کرد: شرکت گاوداری مروارید ولایت دهدشت با مشارکت 49 درصدی ستاد اجرایی فرمان امام ره راه اندازی شد.
نادری بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح در سال 95 با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام شروع شد و تا امروز 25 میلیارد تومان در این طرح هزینه شده است.
نادری گفت: ظرفیت این گاوداری 1000 رأس است، و با توجه به اینکه این شهر قطب کشاورزی است، وجود گاوداری تأثیرات خوبی در زمینه اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم در این شهر خواهد داشت.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حداقل آدرس و کجا مشخص میکردی
چند نفر اشتغالزایی می‌کند بقیه تشویق شوند به چنین کارهای
سوال اینجا چرا کارخانه دوغ دهشیر بسته س
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام ظاهرا جاده سوق هست این گاوداری
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1