کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

بازدید معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از «نمایشگاه غفلت» در یاسوج

14 دی 1400 ساعت 17:03

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاه غفلت بازدید کرد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاه غفلت بازدید کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (14 دی ماه 1400) سید جواد هاشمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از نمایشگاه غفلت که به همت حوزه علمیه یاسوج برپا شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه‌الزهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت هفته بصیرت اظهارداشت: این نمایشگاه که توسط حوزه علمیه استان تدارک دیده شده نمایی از شهر مدینه و قبرستان بقیع است که ماکتی بسیار زیبا و مورد بازدید اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموزان قرار گرفت.
وی برگزاری چنین نمایشگاه هایی را یک حرکت فرهنگی ارزشمند برشمرد و افزود: این نمایشگاه تا پایان دهه فاطمیه برپاست.
هاشمی عنوان کرد: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه آشنایی نسل جوان با ابعاد زندگی و شخصیتی بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و شناخت امام زمان (عج) و مظلومیتش است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این نمایشگاه در ایامی که ارزش‌های اسلامی، اندکی مغفول و مظلوم واقع شده‌اند، کار پسندیده و ارزشمندی است.
وی از همه عوامل و دست‌اندرکاران برپایی نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: از دستگاه‌های فرهنگی استان تقاضا داریم که ضمن بازدید از این نمایشگاه هر کدام در جهت پیشرفت فرهنگ دینی و اجتماعی در حد توان خود کمک‌ کنند.
هاشمی، اضافه کرد: چنین نمایشگاه‌هایی که به صورت فیزیکی اجرا شده و گوشه‌ای از زندگی حضرت زهرا (س) را روایت می‌کند، می‌تواند خیلی کمک‌کننده باشد و فرهنگ شیعه را به جوانان و نوجوانان به خوبی معرفی کند.
 


کد مطلب: 443145

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/443145/2/بازدید-معاون-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-نمایشگاه-غفلت-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1