کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

بازدید سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از برخی مراکز خدمات جامع سلامت تابعه بخش مرکزی دهدشت

13 آذر 1400 ساعت 23:43

دکتر سید منصور تقوی با حضور در مراکز خدمات جامع سلامت ضرغام آباد، طولیان، راک و فیلگاه ضمن دیدار و گفتگو با پرسنل این مراکز از نزدیک در جریان چگونگی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعین قرار گرفت.


 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ صبح امروز دکتر سید منصور تقوی با حضور در مراکز خدمات جامع سلامت ضرغام آباد، طولیان، راک و فیلگاه ضمن دیدار و گفتگو با پرسنل این مراکز از نزدیک در جریان چگونگی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعین قرار گرفت.
تقوی در حاشیه این دیدارها ضمن تاکید بر ضرورت رعایت کیفیت ارائه بسته های خدمتی نظام سلامت در بخش ها و روستاهای تابعه شهرستان گفت: پرسنل مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی تابعه شهرستان کهگیلویه از تمامی ظرفیت ها و توانایی های مهارتی و تجهیزاتی خود در راستای خدمت به مردم استفاده کرده و خواهند کرد و مسئولین واحدهای ستادی نیز میبایست در زمینه های  پشتیبانی، برنامه ریزی های تخصصی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم در راستای آماده سازی بستر لازم جهت این امر بیش از پیش تلاش کرده و با رصد مدام شاخص های مرتبط،  از افزایش هر چه بیشتر کیفیت و کمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم اطمینان حاصل نمایند.
شایان ذکر است سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در بازدیدهای امروز خود از   مراکز خدمات جامع سلامت روستایی ضرغام آباد، طولیان، راک و  فیلگاه از توابع بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه ضمن بازدید از تجهیزات واحد های مختلف این مراکز، در گفت و گوی رو در رو با پرسنل در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفته و جهت مرتفع نمودن این مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.


کد مطلب: 442002

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/442002/2/بازدید-سرپرست-شبکه-بهداشت-درمان-شهرستان-کهگیلویه-برخی-مراکز-خدمات-جامع-سلامت-تابعه-بخش-مرکزی-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1