تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۴۴۱۹۶۲
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید روشنفکر از جمعه بازار یاسوج ( + تصاویر )

۲
کبنا ؛مهدی روشنفکر نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی شهر امروز با صورت سر زده در جمعه بازار یاسوج حضور یافت و پای درددل کسبه این بازار نشست.
به گزارش کبنا، موضوع ساماندهی جمعه بازار شهر یاسوج موضوعی است که این روزها به یکی از موضوعات داغ در فضای رسانه‌ای شهر یاسوج تبدیل شده‌است.
محسن تیربند نماینده اصناف جمعه بازار یاسوج در این بازدید اظهار داشت: اصناف جمعه بازار یاسوج بیش از ۱۵ سال است که در این مکان مشغول به کار و فعالیت هستند.
وی افزود: ساماندهی جمعه بازار یاسوج علاوه بر دغدغه مسئولان دغدغه ما کسبه نیز است، و در یک نشست در زمان معاونت عمرانی استانداری سابق قرار بر ساماندهی مکان فعلی بود.
تیربند خاطرنشان کرد: این موضوع مورد موافقت متولیان و اصناف جمعه بازار یاسوج قرار گرفت و مصوب شد ولی بعد از مدتی ورق برگشت و اتفاقات دیگری افتاد.
نماینده کسبه جمعه بازار یاسوج بیان کرد: قریب به ۹۸۰ کسبه در این بازار مشغول به فعالیت هستند و هم‌اکنون در وضعیت بلاتکلیف به سر می‌برند.
تیربند گفت: این مکان به دو خیابان دسترسی دارد و یکی از دلایل جابجایی چالش ترافیک در این مکان می‌باشد در صورتی که به هر نحو وانت‌های سیار را نیز در حاشیه این مکان اسکان داده‌اند تا چالش ترافیک و تا امن بودن بیشتر در دید باشد.
وی افزود: ۹۸۰ صنف جمعه بازار یاسوج دارای شناسنامه از طرف شهرداری بوده و عوارض پرداخت می‌کنند.
مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وضعیت معیشتی مردم و کسبه جمعه بازار از دغدغه مسئولان است.
وی افزود: قریب به هزار خانواده در این مجموعه در حال امرار معاش هستند و امنیت شغلی برای این تعداد باید در اولویت قرار بگیرد.
روشنفکر خاطرنشان کرد: موضوع پیش آمده در وضعیت جمعه بازار باعث شده تا آرامش کسبه بهم بریزد و کسبه‌ای که در بین آنها زنان بی سرپرست و جوانان تحصیلکرده نیز وجود دارند در معیشت خود دچار دغدغه شوند.
وی با مهم برشمردن امنیت شغلی برای کسبه جمعه بازار تا ایمن بودن وضعیت کنونی بازار را نگران کننده عنوان کرد و گفت: ایمن سازی محل به عنوان یک اصل مهم، منطقی و عقلی باید مورد توجه قرار بگیرد.
روشنفکر با اشاره به فعالیت قریب به هزار شغل در این بازار، تصریح کرد: در شرایط اقتصادی فعلی کشور ایجاد هزار شغل کار دشواری است و بر هم زدن آرامش این تعداد از شغل نیز کار خطرناکی است.
وی خطاب به مسئولان و متولیان امر بیان کرد: ساماندهی جمعه بازار یاسوج و ایجاد ایمنی لازم باید در اولویت باشد، تا علاوه بر کسبه ارباب رجوع و مشتریان نیز با خاطر آرام کار خود را انجام دهند.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاریخچه فعالیت جمعه بازار یاسوج ابراز داشت: با اینکه این بازار نسبت به روزهای ابتدایی فعالیت و زمین خاکی آن‌زمان تغییراتی داشته اما همچنان از نظر ایمنی دارای اشکال است و متولیان از جمله شورای شهر و شهرداری با توجه به دریافت عوارض و شناسنامه دار بودن این مکان باید نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام می‌دادند.
وی افزود: حتی اگر افرادی متقاضی رفتن به بازار جدید هستند باید نسبت به وضعیت دیگر کسبه نیز چاره مناسب اندیشیده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حقیقت را بگو ولو به ضرورت باشد
Iran, Islamic Republic of
ضمن سلام و خسته نباشید
آقای تیربند شما که دغدغه آرامش و آسوده بودن بازاریان را داری،آیا بهتر نیست با توجه به اینکه در کسوت یک فرهنگی مشغول به کار هستی،اجازه بدهید تا شخص دیگری که مستحق است و در واقع فاقد هرگونه شغل و درآمد می باشد از غرفه یا جایگاه شمااستفاده کند..ضمن اینکه قاطبه افرادی که در این بازار مشغول هستند و امرار معاش می‌کنند زیر خط فقر هستند،اما در این افرادی هستند که سه یاالی چهار و یا شاید بیشتر جایگاه دارند و آنها را به صورت اجاره در اختیار کسانی قرار داده آمد که خودشان مستحق آن هستند،اخه مگه میشه طرف هیچ مالکیتی نداشته باشه و املاک شهرداری رو اجاره بگیره،بنابراین آقای تیربند شما که به زعم خودتون این همه دغدغه واسه بازاریان دارید.این موضوع را هم شفاف به عنوان نماینده بازاریان به سمت و نظر متولیان امر برسانید.
Iran, Islamic Republic of
تو اگر دلسوز جمعه بازاری شفاف خودتو معرفی کن مطمئنم دشمن جمعه بازاری
محسن تیربند
Iran, Islamic Republic of
در جواب عزیزان و دوستانی که شفافیت را شعار خود داده اند.

من سالیان سال است که نماینده این صنف بزرگ و بی بضاعت هستم و لذا باعث افتخارم میباشد که فرهنگی هستم و در حال اجرای فرمان امامان عزیزمان اقدام به دفاع بر حق مظلوم و جلوی فساد را میگیریم و این اقدام خود را یک کار فرهنگی میدانم.
لازم است به برخی از فعالیت هایم اشاره نمایم که دست شما فقط بر یک نقطه نباشد.
من فرهنگی آموزش و پرورش هستم
مدرس دانشگاه هستم
عضو سازمان نظام مهندسی هستم
مربی رسمی آموزشگاه های استانم
یک کار آفرین هستم
امداد گر هلال احمر و فعال زیست محیطی
بسیجی و مسول ngo بسیج مهندسی منابعی طبیعی و محیط زیست استانم
پژوهشگر هستم
و در راس همه این امورات مدافع مظلومین و بی پناهان و هر کجا ناحقی ببینم سکوتم را میشکنم.

زاده فقرم و درد کشیده دوران سخت روزگار...
این ها چکیده ای از زندگی نامه من است
من معتقدم بر این ضرب المثل که میگه (ماه هیچ گاه پشت ابر باقی نمی ماند)
وقایع روزی بر ملا خواهد شد و همه شما و این استان همه مسایل را متوجه خواهید شد.
فضای سایبری یک فضای گنگ است که گاها وقایع را نمیتوان در آن یافت چون برخی از وقایع از زبان قلم و کاغذ قاصر است.
خودتان را جای این مردم مظلوم بگذارید که عمر مفید خود و جوانی خود را در این ملک سپری کرده اند آن گاه کخ زمین زیر پایشان ارزشی نداشت این مردم ارزش داشتند و اما اکنون زمین ارزشمند شده و این انسان است که از ارزش آن کاسته شده.
نه من جایگاهی دارم و نه شما که حتی از عنوان کردن نام خود در انتقادت به شدت محافظه کاری نموده ای و این نقاب های خشم و کینه و حسادت و تنفر را بر چهره بردارید و شفاف باشید .
شمایی که دم از شفافیت میزنی از گفتن نام خو امتنا می ورزی وای به حال ما مردم که در چنین فضاهای غبار آلود مجازی گوش و چشممان را به امثال شما بدوزیم و تحت تاثیر مطالب افراد نا مشخصو غیره واقعی و غیره شفاف بدوزیم.

هر کس شک و شبهه ای دارد این گوی و این میدان.
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
جمع کن عامو
....
Iran, Islamic Republic of
آقای تیربند شما که شاغل هستید ،اجازه بده کسی که فاقد شغل و در آمد مناسب است اونجا کار کنه.اخه اکثر مغازه ها اونجا اجاره هستن،مالکیتی دارن که اجاره میدن،شهردار محترم، اعضای محترم شورای شهر یاسوج،مسئولین زیربط تحقیق کنید واقعا چرا کسانیکه مستحق هستند دارن املاک شهرداری را اجارشو میدم به شخص دیگری.
علیش
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر با این حرکت خواست به دوستانش نشون بده با انتقال جمعه بازار مخالفه کاشکی به‌ صورت شفاف اعلام کنه که مسئولیت رو هم قبول کرده‌ و فردا نزنه زیرش.... این جمعه بازار مثل بمب ساعتی خطرناکه ولی‌ عده‌ای سود جو ودلال نمیزارن منتقل بشه
حسن
Romania
شما چرا می سوزی برادر محترم
Iran, Islamic Republic of
که جمع کن کل کاسته
Iran, Islamic Republic of
شعارهای پوپولیستی. عزیز من بذار این جمعه بازار جدا منتقل بشه. خطرناکه. اتش سوزی و زلزله و ...
خوشنام
Iran, Islamic Republic of
عزیز درد شما نا امن بودن این بازار نیس بحث شما پولیه که چندین سال قبل برای اون جایگاه ها از قبل دادین ولی هنوز نتونستین از اون جایگاهها استفاده کنین و این بازار را مزاحم خودتون میبینین
ححح
Iran, Islamic Republic of
...خودشوتوطرح رتبه بندی معلمااثبات کرد..هرنماینده ای درطرح رتبه بندی وعده دادعملی نشد
خ
Iran, Islamic Republic of
جناب آقایانی ک کامنت میزارید ومیگد آقای تیربند با انتقال بازار مخالف هست اولا آقای تیربند نمایند دلسوز اصناف جمعه بازار می‌باشد ک الحق و لاانصاف دارند از قشر مظلوم دفاع میکنند دوما جمعه بازار بمب ساعتی نیست سوما هیچ گونا جای در جمعه بازار کرایه داده نشده چرا الکی شایع پراکنی میکنید
حسن
Romania
درود بر دکتر روشنفکر
محمد
Romania
درود بر حامی مستضعفین
میلاد
Romania
احسنت دکتر جان
رضا
Romania
کار بسیار بجایی کردند ایشون
احمدرضا
Romania
دمت گرم مرد میدان
ایاز
Romania
همانند گذشته خودت را نشان دادی مرد بزرگ
حمایت از اقشار بی بضاعت کار بسیار بزرگیست
دسترس
Romania
از اسم کسانی که کامنت گذاشتند مشخصه که تمام مطالبی که عنوان کرده اند از عقده نشات میگیره به اسم کاربری اش طرف می نازه پز هم میده آلپرانوافنهای مجازی که در واقعیت هیچ نیستید و پشت نقاب ادای انسانیت رو در میارید من به عنوان یک جمعه بازاری هر جا خواستید میام قسم می خورم که مهندس تیربند اینجا فقط دنبال مطالبه عمومی مردم بازار هستند بدون هیچ دستمزد و هیچ چشم داشتی اگر یکی از اعضای خانواده شما از ۱۵ سال پیش در این خاکی آباد یه مغازه داشته باشه و شما فن اقتصاد هوش و ذکاوت داشته باشین آیا کمکش نمی کنید اگر در این ملک ویران شده تعداد انگشت شما ابر انسان نیچه ای مثل تیربند می بود ما از غرب هم جلوتر بودیم اما آیا شما شرافت هم دارین نقاب داران بی سیرت و بی صورت که یک بار دم از حق بزنید من که جوانی ام را اینجا هدر دادم آیا اگر از یک دیوانه بپرسند نمی گوید همین مکان را برایشان بازسازی کنند آیا از خودتان نمی پرسید اون پیرمرد و اون خانم بی سرپرست و بد سرپرست بعد از ۱۵ سال کرایه دادن چطور در این شرایط بحرانی می تواند دوباره آواره بشه و زیر بار قسط برود شماها که وکیل مدعی الخاص شهرداری شده این آیا جرات دارید گوشه ای اشاره ای به اوقاف کنید که چرا دست گذاشته روی مغازه های بهترین نقطه این شهر نه جرات ندارید و البته شمااین و به این مسائل کاری ندارید که حتی بهش فکر کنید من از طرف خودم شما را به خدای خودم و از طرف صداقت و انسانیت مهتدس تیربند شما را به خدای تیربند واگذار می کنم امیدوارم هر چه زودتر اجرتان را بپردازد
حسن راوند
Romania
درود بر مهندس تیربند عزیز
دفاع کردن از حقوق مردم فقیر و بی بضاعت بالاتر از عبادت در راه خدا هست
واقعا دمت گرم
سرت سلامت مهندس تیربند عزیز
دکتر مهدی روشنفکر واقعا از شما ممنون هستیم نمونه مسئول پای کار الگوی مسئولین شما هستید حقیقتا مرد میدان شما هستید ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
قدرت
Iran, Islamic Republic of
اولاآقای تیربندآدم به تمام معناپاک دست وطرف دارآدمهای ضعیفی هست که داره ظلم بهشون میشه دوماهه اهالی جمعه بازارآقای تیربندرابه عنوان نماینده مردمی وقانونی خودقبول دارند سوماآقای تیربندبه آن چیزی که حقش بودنرسید یابایدشواری شهرمیشدیابایدپست بزرگتری گیرش میومده نشد انشااله درآینده نزدیک میرسدبه امیدخداچشم حسودان کوربایدبشه جمعه بازارهم تکان نمی‌خورد.
محمد شریف
Iran, Islamic Republic of
جمعه بازار پناهگاه انسانهای بی پناه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر کاری به ایمنی و اقتصاد و مبلمان شهری نداره اصلا بلد نیست چین فقط داره برا دور اینده یه رایی دست و پا میکنه ولی نمیدونه که دیگه رنگ مجلسو نمی بینه
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام ، جناب اقای دکتر روشنفکر شما برای ما خیلی قابل احترامی و ما از طرفداران شما هستیم ، اما جمعه بازار متاسفانه یک غدهسرطانی است از لحاظ بافت شهرسازی و ایجاد مشکلات اجتماعی در ورودی شهری که هم مرکز استان هست و هم به عنوانشهرگردشگرپذیر ،

جمعه بازار شاید از نظر شما و کسانی که به شما امار میدهند که شغل هفتصد نفر را تامین میکنه اما ذکر چند نکته ضروری است :

۱: در اکثر موارد بعضی از افراد اینجا دو تا پنج مغازه دارند که بقیه اجاره داده اند و یا مغازه مال افراد کارمند هست مث همون نمایندهصنف جمعه بازار که خودش معلم، ۲- این افراد قرار نیست بیکار شوند بلکه از این مکان به مکان دیگه انتقال پیدا میکنن و قرار نیستجور ناامنی و آسیب‌های اجتماعی یک شهر مرکز استان که به هفتصد هزار نفر جمعیت استان خدمات رسانی می کند توسط هفتصدنفر فدا گردد ،۳: این مکان از لحاظ ایمنی و امنیت شهری و پدافندغیر عامل یک نقطه فوق بحرانی در ورودی شهر یاسوج است . ۴: اینمکان از لحاظ شهرسازی تبدیل شده است به نقطه سیاهی در شهر زیبای یاسوج و ورودی ان از سمت فرودگاه. ۵: ورودی هر شهر اولیننقطه ای است که اوج مدیریت شهری هر شهری را به نمایش میگذارد و یاسوج در اولین دید مشخص میشود که چه مدیران نالایقی دارد.

در انتها نه بخاطر مسایل قومی و نا رای این افراد از کار خلاف قوانین شهری و شهرسازی این افراد حمایت نکنید ، چون دویستهشتاد هزار نفر دیگر هم در این شهرستان زندگی می کنند که این جمعه بازار فساد زندگی و ارامش آنها را تباه کرده . با تشکر
حسین راوند
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما آقای تیربند که نمی‌گذارد مافیای این شهر مردم دست بر جیو مردم کنند
Iran, Islamic Republic of
سلام و خسته نباشید.
دوست عزیز شما که از نیروهایواقای د. هستید اول اینکه کل بازاریان اقای تیربند روبه عنوان نماینده خود انتخاب کردن دوما این مسولانی ک همیشه دم از عدالت علی میزنن الان کجا هستن ک میخوان نون 1000 نفر رو اجر کنن.سومن مسولانی که همیشه در استان کارشون کاغذ بازیه و با انار. همیشه میگن اینقدر اشتغال ایجاد کردیم چطور میتواند 1000 اشتغال رو نابود کنن تا حالا فکر کردن اگه این 1000اشتغال از بین برود چه فاجعه اجتماعی و فرهنگی بوجود می اید؟ چهارمن این مسولانی که دم از ناایمنی و حفظ جان مردم میزنن چرا نمیزارن خود کسبه بازار این بازار رو با استاندارهای روز ایمن و استانداردسازی کنن یا همین جایگاهی رو ک 16 سال از زندگیش رو گذارنده سامان دهی کنن و.......
دوستان عزیز یکی از دلایل عدم پیشرفت شهر وواستان ما همین بی مسولیتی و مسایل سیاسی و پشت پرده و....هستن.تو هر نهادی وارد میشی تا مدیرکل ها خیلی سریع فامیل وواشنایان خودشون رو اوردن مشغول کار کرده ووحتی اون مسولی ک مسئولیت قبول کرده ن سابقه اون کار رو داشته ن تحصیلاتش رو و.......
پس باید به حال استان گریست.الانم ک جناب نماینده در جمع مردم حضور یافته و از جنس همین مردم هست بعضی برای منافع خودشون دارن محکوم میکنن این حرکت مردمی رو
راوند
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز آقای تیربند دلسوز آنه داره به این مردم کمک میکنه م نماینده مردم هستش و هیچ درآمدی از این بازار نداره درد بر مهندس تیربند آقای تیربند یک مغازه دار هستش
سید علی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من با توجه به اینکه زنان بی سرپرست و جوانان تحصیل کرده زیادی در این بازار هستند و شناسنامه دار شهرداری میباشند شهرداری و شورای شهر یاسوج موظف هستند که نسبت به این مکان بی تفاوت نباشند و همین مکان را برای این قشر محروم بازسازی بکنند.
محسن
Iran, Islamic Republic of
بیش از ۹۸۰ غرفه دار توی این بازار در حال امرار معاش هستند
زنان بی سرپرست جوانان تحصیلکرده
بجای در به در کردن این همه آدم به فکر ساماندهی همین مکان باشید
که اگه جز این باشه تبعات وحشتناکی داره
قریب به پنج هزار نفر از نون خوردن می افتن و میبینید
Iran, Islamic Republic of
سودجو و دلال کسایی هستند که بازدوبند و احداث ملک شخصی میخوان یه معامله دوسر برد داشته باشن،هم رونقی به کیوسکهایی که بمانند کیوسک تلفن میماند بدهند و هم حدود ۹۸۰ غرفه که حداقل امرارومعاش ۳۰۰۰خانوار از طبقه پایین این استان میباشند رامیخوان آجر کنند،مسئولین محترم امیدواریم از اتفاقات اخیر اصفهان درس خوبی گرفته باشین.
صادق
Iran, Islamic Republic of
با درود و احترام این چند روز یا من همراه اصحاب کهف بوده ام یا مسئولین ما وارد عصر رنساس و دوران نوزایی شده اند نمی دانم به فال نیک بگیرم که اینقدر سرعت عمل و پشتکار دارند یا حساب کرده اند که ما اهالی بی کس و بی پناه هستیم؟آیا اگر جمعه بلزار غده سرطانی بوده و چنان خطرناک و مخوف که هم برای ما و هم برای مشتری ترسناک پس چرا این ۱۵ سال نفهمیدند این مسائل را مشخص هست که این جریان یک جریان مافیایی و باند بازی هست وگرنه همین صدا و سیما کدام محتوا و کدام نقص این جامعه را هر شب و هر روز و هر ثانیه مثل این قضیه پیگیری کرده است آیا میشه ۵۰۰۰ نفر ۱۵ سال در چنین جای پر خطری دوام بیاورند بدون هیچ و برای هیچ آقای مسئول جمعه بلزار حامی قشر ضعیف جامعه هست و مردم مجبور نیستند همین اجناس رو گرانتر فقط برای لوکس بودن مکانشون بخرند آیا شما می توانید یک نظر سنجی از مردم بگیرین که اگر بازار متلاشی شود و یا به مکان دیگری منتقل شود آیا دنبال این بازار می آیند چطور هیچ مسئولی در هیچ برنامه ای خواسته اهالی بازار را به زبان نمی آورد که همین مکان را بعد از ۱۵ سال برای ما بازسازی کنند چرا هیچ خبرنگاری از هیچ مسئولی نمی پرسد حالا اگر ما از اینجا بلند شدیم چه خوابی برای این ملک دیده اند ما جوانی مان را اینجا از دست دادیم و به قانون احترام گذاشتیم حالا مسئولین با همان قانون می خواهند علیه ما شوند لطفا ما و نیروهای زحمت کش انتظامی و امنیتی را مقابل هم قرار ندهید
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام ، جناب اقای دکتر روشنفکر شما برای ما خیلی قابل احترامی و ما از طرفداران شما هستیم ، اما جمعه بازار متاسفانه یک غدهسرطانی است از لحاظ بافت شهرسازی و ایجاد مشکلات اجتماعی در ورودی شهری که هم مرکز استان هست و هم به عنوانشهرگردشگرپذیر ،

جمعه بازار شاید از نظر شما و کسانی که به شما امار میدهند که شغل هفتصد نفر را تامین میکنه اما ذکر چند نکته ضروری است :

۱: در اکثر موارد بعضی از افراد اینجا دو تا پنج مغازه دارند که بقیه اجاره داده اند و یا مغازه مال افراد کارمند هست مث همون نمایندهصنف جمعه بازار که خودش معلم، ۲- این افراد قرار نیست بیکار شوند بلکه از این مکان به مکان دیگه انتقال پیدا میکنن و قرار نیستجور ناامنی و آسیب‌های اجتماعی یک شهر مرکز استان که به هفتصد هزار نفر جمعیت استان خدمات رسانی می کند توسط هفتصدنفر فدا گردد ،۳: این مکان از لحاظ ایمنی و امنیت شهری و پدافندغیر عامل یک نقطه فوق بحرانی در ورودی شهر یاسوج است . ۴: اینمکان از لحاظ شهرسازی تبدیل شده است به نقطه سیاهی در شهر زیبای یاسوج و ورودی ان از سمت فرودگاه. ۵: ورودی هر شهر اولیننقطه ای است که اوج مدیریت شهری هر شهری را به نمایش میگذارد و یاسوج در اولین دید مشخص میشود که چه مدیران نالایقی دارد.
در انتها نه بخاطر مسایل قومی و نا رای این افراد از کار خلاف قوانین شهری و شهرسازی این افراد حمایت نکنید ، چون دویستهشتاد هزار نفر دیگر هم در این شهرستان زندگی می کنند که این جمعه بازار فساد زندگی و ارامش آنها را تباه کرده . با تشکر
محسن
Iran, Islamic Republic of
خداييش چه مِن ای بازدیدل الکیه؟ فقط نمایش و ریا برای رای. پس يه بار بازدید کنید و يه مشکل را حل کنید
غ
Iran, Islamic Republic of
اقای نماینده ای که رای احساسی وقبیله ای اوردی بجای حضور دربین قبیله ات برای رای حداقل چند پروژه عمرانی بیار/پل مهریان را که رها کردی/از نمایندگان ا ستان خیلی فاصله داری هیچ کاری تابحال نکردی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1