کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار؛

اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان برگزار شد + تصاویر

10 آذر 1400 ساعت 0:20

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان زبان هنر را رساترین و بهترین زبان انتقال پیام در جامعه خواند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان زبان هنر را رساترین و بهترین زبان انتقال پیام در جامعه خواند.
به گزارش کبنانیوز، سید جواد هاشمی تأثير مقوله هنر بر روح و روان انسان را عميق و ماندگار دانست و افزود: نمايش هنري فراتر از تمامي هنرها بوده و حتما تلاش می شود به صورت ویژه مورد حمایت واقع شود.
معاون سیاسی استاندار از هنرمندان خواست بیش از پیش به هنرهای ارزشی به ویژه حماسه سازی ها و دلاورمردی های دفاع مقدس بپردازند.
هاشمی خاطرنشان کرد : درست است که کارهای فاخر و خوبی در استان در مورد دفاع مقدس انجام گرفت ،اما هنوز جای کار زیاد در این خصوص وجود دارد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش گفت: هنر نمایش می‌تواند منشائ تحولات فرهنگی و اجتماعی در کشور باشد و امیدوارم هنرمندان به این رسالت تاثیر گذار و مهم توجه بیش از پیش داشته باشند.
هاشمی افزود: هنرمندان با بهره گیری از توان فکری و تصویر سازی می تواند با نگاه متفاوت به ابعاد مختلف دوران دفاع هشت سال دفاع مقدس بپردازد و جلوه های ایثارگری را با زبان هنر به تصویر بکشد.
وی افزود: می توان از زاویه و زبانی نو و از دریچه هنر نمایش به بیان برخی مشکلات در راستای فرهنگ سازی و تبیین آموزه های اخلاقی پرداخت.
اختتامیه جشنواره سی و سومین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از منتخبان و با حضور معاون سیاسی  امنیتی و اجتماعی  استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، برخی مدیران کل استان و فعالان عرصه تئاتر و بازیگری به پایان رسید.


کد مطلب: 441864

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/441864/2/اختتامیه-سی-سومین-جشنواره-تئاتر-استان-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1