تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۴۴۱۸۶۴
با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار؛

اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان برگزار شد + تصاویر

۰
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان زبان هنر را رساترین و بهترین زبان انتقال پیام در جامعه خواند.
به گزارش کبنا نیوز، سید جواد هاشمی تأثير مقوله هنر بر روح و روان انسان را عميق و ماندگار دانست و افزود: نمايش هنري فراتر از تمامي هنرها بوده و حتما تلاش می شود به صورت ویژه مورد حمایت واقع شود.
معاون سیاسی استاندار از هنرمندان خواست بیش از پیش به هنرهای ارزشی به ویژه حماسه سازی ها و دلاورمردی های دفاع مقدس بپردازند.
هاشمی خاطرنشان کرد : درست است که کارهای فاخر و خوبی در استان در مورد دفاع مقدس انجام گرفت ،اما هنوز جای کار زیاد در این خصوص وجود دارد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش گفت: هنر نمایش می‌تواند منشائ تحولات فرهنگی و اجتماعی در کشور باشد و امیدوارم هنرمندان به این رسالت تاثیر گذار و مهم توجه بیش از پیش داشته باشند.
هاشمی افزود: هنرمندان با بهره گیری از توان فکری و تصویر سازی می تواند با نگاه متفاوت به ابعاد مختلف دوران دفاع هشت سال دفاع مقدس بپردازد و جلوه های ایثارگری را با زبان هنر به تصویر بکشد.
وی افزود: می توان از زاویه و زبانی نو و از دریچه هنر نمایش به بیان برخی مشکلات در راستای فرهنگ سازی و تبیین آموزه های اخلاقی پرداخت.
اختتامیه جشنواره سی و سومین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از منتخبان و با حضور معاون سیاسی  امنیتی و اجتماعی  استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، برخی مدیران کل استان و فعالان عرصه تئاتر و بازیگری به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1