کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان؛

افتتاحیه سی و سومین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

7 آذر 1400 ساعت 8:27

سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با رقابت 10 گروه نمایشی در مرحله نهایی و از 6 آذرماه و اختتامیه جشنواره 9 آذرماه در یاسوج برگزار می شود.
محمدعلی پیرسبزی افزود: ۱۰ اثر نمایشی یک لیوان مرداب، "بازگشت"، " تو را از من گرفتی" ، " خوابنامه ملیجکان" ، " از گور برخواسته" ، "سیمای فلزکون"، ، پرواز عمود کبوتر، "ویر" ، "سواران دریا " و "یک نگاه از نیمه پنهان" به کارگردانی بابک جمشیدی به این دوره از جشنواره حضور خواهند یافت.


خبرنگار: حبیب الله قلندری اصل
سی و سومین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد  در گچساران آغاز شد.
آیین افتتاحیه سی و سومین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندار گچساران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران، رئیس آموزش و پرورش، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر دوگنبدان و جمعی از هنرمندان در پلاتو شهید مندنی زاده برگزار شد.
سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با  رقابت 10 گروه نمایشی  در مرحله نهایی و از 6 آذرماه و اختتامیه جشنواره 9 آذرماه در یاسوج برگزار می شود.
محمدعلی پیرسبزی افزود: ۱۰ اثر نمایشی یک لیوان مرداب، "بازگشت"، " تو را از من گرفتی" ، " خوابنامه ملیجکان" ، " از گور برخواسته" ، "سیمای فلزکون"، ، پرواز عمود کبوتر، "ویر" ، "سواران دریا " و "یک نگاه از نیمه پنهان" به کارگردانی بابک جمشیدی به  این دوره از جشنواره حضور خواهند یافت.
وی بیان کرد: سید محسن حسن زاده، بهزار آقا جمالی و رضا گشتاسب داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
پیرسبزی گفت:  آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه در مرکز استان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره بعد از حضور در جشنواره منطقه‌ای به جشنواره فجر راه خواهند یافت.
 


کد مطلب: 441769

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/441769/2/افتتاحیه-سی-سومین-جشنواره-استانی-تئاتر-کهگیلویه-بویراحمد-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1