تاریخ انتشار
جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۴۱۷۱۹
با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی؛

کلنگ‌زنی سه پروژه راه روستایی شهرستان گچساران

۱
کبنا ؛آیین کلنگ‌زنی راه روستایی گلزار شهدای آبچیرک شهرستان گچساران به نمایندگی از سه پروژه راه روستایی پاکو و آبرزی انجام شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، صبح امروز و با حضور کرم‌الله جانی‌پور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد، سیدناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی مراسم کلنگ‌زنی راه روستایی گلزار شهدای آبچیرک به نمایندگی از سه پروژه راه روستایی پاکو و آبرزی انجام شد.
جانی‌پور در حاشیه کلنگ‌زنی این مراسم اظهار کرد: سه پروژه راه روستایی پاکوه ، آبرزی و گلزار شهدای آبچیرک آب توت با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال تعریف شده است که ان شاالله با بهره‌برداری از این طرح‌ها گامی در راستای خدمت و توجه ویژه به مردم این مناطق برداشته باشیم.
سیدناصر حسینی‌پور،نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد:  برطرف کردن مشکلات و مطالبات به حق مردم از وظایف اصلی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به کلنگ‌زنی ۳ طرح عنوان شده گفت: ان شاالله بتوانیم در بحث راه و آبرسانی و بهداشت و درمان و موضوعاتی که مشکلات اساسی مردم است ورود کنیم و دین خود را به مردم عزیز و ولی نعمتان نظام قدس جمهوری اسلامی ایران ادا کنیم.
حسینی‌پور تصریح کرد:  ما باید تمام  توان و انرژی خود را صرف خدمت و کسب رضایت مردم کنیم تا شرمنده آنها و شهدا نشویم این موضوع قابل قبول نبست که بعد از ۴۰ سال از انقلاب هنوز مردم در مشکلات اولیه مانده اند.
وی تاکید کرد: کوتاهی‌هایی از سوی مسئولان در سال های اخیر صورت گرفته که ان شاالله در دولت آیت‌الله رئیسی باید تلاش شود که مشکلات مردم پیگیری شود و برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1