تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب : ۴۴۰۸۱۳
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار رئیس فدارسیون اسکی با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد / پیست اسکی کاکان تقویت شود

۰
کبنا ؛ عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
به گزارش کبنا، شامگاه سه شنبه (11 آبان ماه 1400) عباس نظریان رئیس فدارسیون اسکی با همراه بهروز جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
در ابتدای این نشست، بهروز جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت بالایی در ورزش اسکی دارد و در صورت توسعه زیرساخت‌های این ورزش، می‌توان شاهد ارتقاء و جایگاه این ورزش در کهگیلویه و بویراحمد بود.
وی گفت: در صورت حمایت از اداره کل ورزش و تخصیص اعتبارات لازم، زیرساخت‌های لازم را برای میزبانی مسابقات کشوری آماده می‌کنیم. درصورتی که بارش برف را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد باشیم، میزبانی مسابقات کشوری را در استان خواهیم داشت.
نظریان رئیس فدراسیون اسکی نیز در این دیدار، با قدردانی از آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از حامیان جوانان و ورزشکاران است که جای تشکر و قدردانی دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه اسکی ورزش خانوادگی است، بیان کرد: در تمام دنیا این ورزش به عنوان ورزش خانوادگی شناخته شده است و استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مناطق سردسیری که از نعمت‌های خدادادی بهره زیادی برده است، می‌توان ورزش اسکی را توسعه داد.
رئیس فدارسیون اسکی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به یک میلیون جمعیت دارد و حدود 10 میلیون جمعیت در همسایگی آن زندگی می‌کنند که این فرصت بی نظیر است که ورزش اسکی را در شهرستان‌های بویراحمد و دنا گسترس داد، گفت: انتظار داریم که مسئولان این ورزش را حمایت کنند و موانع سد راه توسعه ورزش اسکی در استان کهگیلویه و بویراحمد برداشته شود.
نظریان در ادامه خواستار حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از ورزش اسکی شد.
آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار بر حمایت از ورزش و جوانان تاکید کرد و اظهار داشت: در این دوران که جوانان به سمت آسیب‌های اجتماعی مختلف به هر دلیلی می‌روند، ورزش بهترین کاری است که می‌توان جوانان را به این سمت هدایت کرد.
وی گفت: باید بسترهای ورزشی را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد گسترش دارد. در روستا و تمام شهرها باید زیرساخت‌های ورزشی فراهم شود که جوانان به سمت آسیب‌های اجتماعی نروند. ورزش تفریح سالم و تأمین کننده سلامت جوانان است.
امام جمعه یاسوج در ادامه گفت: کاکان ظرفیت خیلی خوبی برای توسعه ورزش اسکی در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و باید زیرساخت‌های آن تکمیل و تقویت شود و ما این توقع را از مسئولان داریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جناب آقای حسینی نماینده محترم ولی فقیه

برادر عزیز جلساتی در خصوص شنیدن و حل حل مشکلات مردم بگذارید.
پست اسکی را و جلسات مربوط به آن را به اداره ورزش وجوانان واگذار کنید.
امیدوارم نوشته ام به دست برادر عزیز جناب آقای حسینی برسد.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1