کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

هزار جفت کفش ارمغان خیر کهگیلویه و بویراحمدی برای دانش‌آموزان عشایر زیلایی

10 آبان 1400 ساعت 0:17

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت خیر هم استانی یک هزار جفت بین دانش آموزان ابتدایی حوزه عشایر زیلایی توزیع شد.


رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت خیر هم استانی یک هزار جفت بین دانش آموزان ابتدایی حوزه عشایر زیلایی توزیع شد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش عشایر، مختار اندرخور روز یکشنبه (9 آبان‌ماه 1400) در حاشیه این آئین اظهار داشت: ارزش ریالی این کفش‌ها ۲ میلیارد ریال محاسبه شده است.
وی افزود: دانش آموزان عشایر استان با توجه به اینکه در مناطق دورافتاده ساکن هستند، عمدتاً خانواده‌های فقیری دارند.
رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فقر مالی ساکنان مناطق عشایری به گونه‌ای است که گاه حتی قادر به خرید لوازم تحریر و پوشاک فرزندان خود نیستند.
اندرخور ادامه داد: هفته گذشته نیز ۱۰۰ عدد کیف و کفش با همکاری فرماندار مارگون، میان دانش آموزان عشایری مدرسه بالرود توزیع شد.
دستان سخاوتمند خیران سال‌هاست آموزش و پرورش را در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد یاری می‌کند و زمینه ساز آرامش برای ادامه تحصیل دانش آموزان این مناطق شده‌اند.
باز هم خیران دست مهربان خود را به سوی کودکان معصوم مناطق عشایری استان بویژه در زیلایی دراز می‌کنند و نمی‌گذارند دانش آموزانی همانند علی با دمپایی به مدرسه بروند و در سرمای جانسوز دامنه‌های شوروم سربفلک کشیده به خود بپیچند.
 
 


کد مطلب: 440732

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/440732/2/هزار-جفت-کفش-ارمغان-خیر-کهگیلویه-بویراحمدی-دانش-آموزان-عشایر-زیلایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1