کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با جانباز ناجا + جزئیات و تصاویر

8 آبان 1400 ساعت 23:48

 سرهنگ موسی جوکار جانشین نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان و سرهنگ محمدی سیرت معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با سروان جانباز قربانعلی جریدان دیدار و گفت‌وگو کردند


 سرهنگ موسی جوکار جانشین نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان و سرهنگ محمدی سیرت معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با سروان جانباز قربانعلی جریدان دیدار و گفت‌وگو کردند.
 به گزارش کبنا، در ابتدای این دیدار سرهنگ موسی جوکار جانشین نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با تجلیل از رشادت‌ها و دلاور مردی‌های جانبازان سرافراز ایران اسلامی در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت مجاهدت‌های شهداء و جانبازان است.
سرهنگ جوکار در پایان بیان کرد: آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جان فشانی‌های شهداء و جانبازان عزیز ایران اسلامی دانست و گفت: جانبازان سند هویت فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی هستند که درس ولایت مداری و ایثارگری را از سقای کربلا آموختند.
 در ادامه این دیدار سرهنگ محمدی سیرت معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: با اشاره به فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های عظیم این بزرگواران تصریح کرد: قدردانی از اسوه‌های رشادت، شجاعت و ایثار که در راه ارزش‌های والای اسلام و در راه خدا بهترین هستی خود را نثار کردند از وظایف همه آحاد جامعه است.
 سرهنگ محمدی سیرت در پایان تاکید کرد: انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت مجاهدت‌های شهداء وجانبازان است و مردم قدرشناس ما در هر برهه‌ای از زمان جان نثاری و ایثارگری جانبازان را الگو قرار داده و قدردان و خدمات جانبازان سرافراز هستند.
 سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با تاکید بر صبر و استقامت جانبازان که باعث سربلندی و افتخار اسلام شد خاطر نشان کرد: همه ما قدردان ایثارگری‌ها و ازخود گذشتگی جانبازان سرافراز میهن اسلامی‌مان هستیم.
  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی بیان کرد: از جانبازان ناجا به عنوان سرمایه‌های نظام و انقلاب یاد کرد و افزود: کسانی که در راه تأمین نظم و امنیت مردم تلاش می‌کنند و در این راه به درجه جانبازی نائل می‌شوند، در تاریخ ماندگار و جاودانه هستند.
 سرگرد جمشیدی تصریح کرد: در ادامه یاد اوری کرد: اولین شهدای دفاع مقدس پرسنل ناجا و بیشترین شهید و جانباز بعد از دفاع مقدس مربوط به نیروی انتظامی می‌باشد.
 جمشیدی در پایان خاطرنشان کرد: که ما در راه خدمت به مردم و ایجاد امنیت همچنان در صحنه حضور و تا پای جان ایستاده‌ایم.
 گفته می‌شود سروان قربانعلی جریدان در درگیری با ارازل اوباش استان سیستان و بلوچستان به درجه جانبازی نائل آمد و در پایان این دیدار به رسم یاد بود لوح سپاسی به ایشان تقدیم شد
 


کد مطلب: 440692

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/440692/2/دیدار-فرمانده-انتظامی-شهرستان-بهمئی-جانباز-ناجا-جزئیات-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1