کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

معارفه 4 مدیر جدید کهگیلویه و بویراحمد (+ تصاویر )

4 آبان 1400 ساعت 17:47

شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد صبح روز (سه شنبه 4 آبان ماه 1400) به ریاست سید علی احمد‌زاده استاندار این استان برگزار شد.


شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد صبح روز (سه شنبه 4 آبان ماه 1400) به ریاست سید علی احمد‌زاده استاندار این استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد، «سید جواد هاشمی» به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری منصوب و احد جمالی معاون پیشین بازنشسته شد.
 همچنین احسان عسکری به عنوان سرپرست معاونت حوزه اقتصادی منصوب و از خدمات سید حشمت‌الله صمیمی دوست تجلیل شد.
 گفتنی است همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید حشمت الله صمیمی‌دوست را به عنوان مشاور استاندار و مسئول پیگیری مصوبات سفر دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
 سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز طی حکمی عبدالعزیز تقی‌زاده را به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمدمنصوب کرد.
تقی‌زاده مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در اولین اظهاراتش در شورای اداری، گفت: رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد مظلوم واقع شده‌اند.
تقی‌زاده در ادامه ضمن قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل انتصاب خود به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گفت: بار بسیاری از مشکلات استان کهگیلویه وبویراحمد بر دوش اصحاب رسانه و خبرنگاران است که گاها مظلوم واقع شده‌اند.
 وی گفت: باید جایگاه اصحاب رسانه نمود بیشتری پیدا کند که برنامه‌های فراوانی برای ارتقاء جایگاه آنها داریم تا به رسانه توجه بیشتری شود.
 تقی‌زاده بیان کرد: رهبری معظم و امام راحل و رئیس جمهور فرمایشات زیادی در خصوص اطلاع‌رسانی از کارها دارند آنجا که امام (ره) می‌فرمایند؛ کارها را به مردم بگوید که شیاطین فکر نکنند در کشور کاری نشده است.
 مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گفت: دست یاری به سوی همه همکارانم در رسانه‌ها می‌کشم و امیدواریم بتوانیم در کنار هم به استان خدمت کنیم و اقدامات انقلاب اسلامی را به خوبی به سمع و نظر مردم برسانیم.
به گزارش کبنا، همچنین سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی سید افضل حسینی‌ را رسماً به عنوان مدیرکل دفتر خود منصوب کرد.


کد مطلب: 440554

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/440554/2/معارفه-4-مدیر-جدید-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1