تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : ۴۴۰۳۹۰
در بازدید از سالن واکسیناسیون کوثر یاسوج؛

تقدیر فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کادر بهداشت

۰
کبنا ؛سردار کیقباد مصطفایی، فرماندهی ناحیه انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاشگران عرصه بهداشت در سالن واکسیناسیون کوثر یاسوج تقدیر کرد
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (۲۹ مهرماه ۱۴۰۰) در بازدید محمد یزدان پناه از سالن واکسیناسیون کوثر یاسوج، سردار مصطفایی ضمن عرض خسته نباشید به تیم واکسیناسیون حاضر در سالن و همه کادر بهداشت و درمان در سراسر کشور گفت: ما مدیون کادر بهداشت و درمان هستیم، چرا که این تلاشگران عرصه سلامت  از همان روزهای شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده و هستند، سهم کادر بهداشت و درمان در مدیریت بیماری منحوس کووید ۱۹ با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست، چون پدر از فرزند و فرزند از پدر فرار می‌کرد. 
وی افزود: تنها کسانی که بدون ترس، بی منت و مهربانانه در مقابل این ویروس پای کار محکم ایستادند، قشر بهداشت و درمان بوده و هستند و اقدامات این قشر نستوه، در زمان آموزش، بیماریابی، نمونه گیری، کنترل جاده‌ها و از همه مهمتر واکسیناسیون چنان اثربخش بوده که هم اکنون میزان مرگ و میر به پایین‌ترین سطح نزدیک می‌شود.
سردار مصطفایی ادامه داد: باید تشکر ویژه‌ای از دکتر محمد یزدانپناه و کادر واکسیناسیون داشته باشم که، زودتر از موعد انتظار، حدود ۹۵ درصد از کادر نیروی انتظامی را واکسینه نمودند تا با خیالی راحت و مطمئن‌تر در خدمت نظم و آرامش مردم باشند. 
وی گفت: مایه افتخار است که این عزیزان بدون از خستگی در راه حفظ سلامتی آحاد جامعه تلاش می‌کنند، آرزوی صحت و سلامتی برای این قشر زحمتکش دارم.
در ادامه، محمد یزدان پناه، رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد گفت: از زحمات نیروی انتظامی که با آغاز شیوع این بیماری دوشادوش کادر بهداشت در کنترل جاده‌ها، گشتهای مشترک بهداشت و حفظ امنیت جامعه تلاش شبانه روزی داشته و دارند کمال تشکر داریم. 
در پایان، به پاس تلاش کادر بهداشت،  از طرف نیروی انتظامی استان توسط سردار مصطفایی به همه اعضای تیم واکسیناسیون حاضر در سالن کوثر لوح تقدیر اهداء گردید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قدرت اله الیاسی نیا
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم و خدا قوت خدمت شما عزیزان نیروی انتظامی و امنیتی که به نیروی وزارت بهداشت درمان شهید دامیده وپرسنل کادری وزحمتکش قدر دانی کرده آید صمیمانه از شما سپاسگزارم
مسئول هیئت مذهبی چهارده معصوم ع روستای حاجی محمد چین لوداب (حاجی آباد)
.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1