کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در راستای پیگیری مشکلات روستاها:

بازدید فرماندار لنده از روستاهای محروم مله آبگاوان و قاشکمری بخش موگرمون شهرستان لنده و پیگیری مشکلات این روستاها+تصاویر

27 مهر 1400 ساعت 9:22

فرماندار لنده به همراه فرمانده سپاه ناحیه لنده و دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت لنده از روستاهای محروم بخش موگرمون بازدید کردند و پیگیر مشکلات این روستاها شدند.


در راستای پیگیری مشکلات روستاهای محروم مله قاشکمری و مله آبگاوان از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده مهندس رزمجو فرماندار لنده به همراه سرهنگ ویسی فرمانده سپاه ناحیه لنده و مهندس مرادی پور دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت لنده از این روستاها بازدید کردند.
به گزارش کبنا از لنده؛ فرماندار لنده اظهار کرد؛  در این بازدید مشکلاتی از قبیل،  انتقال آب روستای مله آبگاوان،بهسازی چشمه روستای قاشکمری و ساخت منبع ذخیره آب با همکاری مردم روستا و بازگشایی جاده بین مزارع پیگیری و در دستور کار قرار گرفت.
مهندس رزمجو افزود: در همین راستا جهت انتقال آب روستای مله آبگاوان بنیاد علوی مبلغ ۶۵۰ میلیون اعتبار گذاشته و سپاه نیز لوله انتقال آب را متقبل شد و مردم روستا قول دادند که در این کار مشارکت داشته باشند.
وی گفت: به همین منظور به زودی جلسه ای با حضور ادارات متولی اداره آب و فاضلاب، اداره برق،بنیاد علوی و سپاه ناحیه لنده در فرمانداری برگزار خواهد شد و در اسرع وقت مدیر کل آب وفاضلاب استان را به شهرستان فرا میخوانیم.
در پایان مهندس رزمجو گفت: آرزوی همیشگی ما اینه که هیچ روستایی محروم از هیچ امکاناتی نباشه و حق روستاها هست که قبل از این دارای این امکانات باشند و در این راستا و پیگیری و حل مشکلات روستاها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است.
 


کد مطلب: 440287

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/440287/2/بازدید-فرماندار-لنده-روستاهای-محروم-مله-آبگاوان-قاشکمری-بخش-موگرمون-شهرستان-پیگیری-مشکلات-این-روستاها-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1