تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۴۴۰۲۶۷
عصر امروز با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و اقشار مختلف مردم برگزار شد

یادواره سرداران و 51 شهید بخش لوداب / دختر شهیدی که یادواره را تکان داد / نماینده ولی فقیه: امریکا تمام شد / باید شکر گزار نعمت‌ها باشیم ( + فیلم و تصاویر )

۳
کبنا ؛یادواره سرداران و 51 شهید بخش لوداب و روستای چین با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد.
    

به گزارش کبنا، در این یادواره که عصر امروز دوشنبه (26 مهر ماه 1400) در بخش لوداب برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ مثنوی جانشین سپاه فتح، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح، مسئول قرارگاه جهاد سازندگی پیشرفت و آبادانی، فرمانده ناحیه بویراحمد، جانشین قرار گاه  سازندگی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس و جمعی دیگر از مسئولان استانی، شهرستانی و محلی حضور داشتند.
همچنین نادر منتظریان در این یادواره نیز حضور پیدا کرد.
    
دکلمه دختر شهید، که یادواره شهدا را تکان داد.
 
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با اشاره به احادیث، اظهار داشت: مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است. شهدا به زندگی ماها عزت بخشید. پدر شهید می‌داند که انقلاب اسلامی چه عزتی به ما داده است.
وی با اشاره به روز 13 آبان، اظهار داشت: این روز، روز استکبارستیزی و آمریکا ستیزی است. زمانی که کشور ما در زمان نظام پهلوی در اختیار آمریکایی‌ها بود، جزء ذلت و خواری چه دستاوردی برای ملت ایران داشت. دستاور حکومت پهلوی از غرب، ذلت و خواری بود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به حق توحش در دوران پهلوی که برای آمریکایی‌ها در نظر گرفته شده بود، افزود: آمریکایی‌های که در ایران زندگی می‌کردند، حق توحش می‌گرفتند، ما پول می‌دادیم به آمریکایی‌ها که ارباب ما باشند و ما نوکری آنها را بکنیم.
    
مداحی در مراسم یادواره شهدای بخش لوداب

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا، ملت شکوه و عزت پیدا کردند. امروز ملت ایران در سایه ولایت وفقیه و خون شهدا، آمریکایی که ابرقدرت بود، شاخ آمریکا شکسته شده و بر زمین افتاد و لگدمال شد. حضرت امام خمینی (ره) روزی می‌گفت که آمریکا زیر پای ما می افتد، الان آن روز آمده است. ابرقدرتی آمریکا به پایان رسید. وقتی پهباد پیشرفته امریکا سرگون شد و وقتی موشک‌های ایران به غرش در آمد و بدون اینکه بتواند عکس العمل نشان دهد و یکی یکی در پایگاه استراتژیک عین الاسد بر سر آنها کوبیده شد دنیا فهمید که دست برتر در این جنگ متعلق به ملت ایران است. ابرقدرتی آمریکا تمام و زمین گیر شد.
حسینی گفت: آمریکا نمی‌خواست که ایران نفس بکشد، وقتی صدام را تحریک کرد، هدفش این بود که ایران تجزیه شود و حکومت اسلامی ساقط شود، اما برعکس شد.
    
فیلم) سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی

وی افزود: هر کس که می‌خواهد عزت را به دست بیاورد، باید سختی ببیند و باید شهید بدهد. فرزندان و جوانان برومند این سرزمین برای سربلندی ایران ایثارگری‌ها و جانفشانی ها کردند.
امام جمعه یاسوج گفت: اگر امروز بخواهند از یک قدرت تهدید کننده که می‌تواند امریکا را به چالش بکشاند، نام ببرند، آن ایران اسلامی است. همین یک قلم برای سربلندی و پیروزی انقلاب اسلامی کافی می‌باشد.
حسینی در ادامه خطاب به مسئولان و مردم گفت: شهدا به وظایفشان عمل کردند و الان وظیفه مسئولان و مردم است که به وظایف خودشان عمل کنند.



وی گفت: ما نمی‌گوئیم که نقص وجود ندارد. اشکالات وجود ندارد. کم کاری شده، یک جاهایی می‌شد که کار بکنند، اما کار نکردند، حالا به هر دلیلی. جاهایی هم ظرفیت‌ها کم بوده، اما واقعیت این است که باید قدر نعمت‌های خداوند را بدانیم، نباید همیشه نق بزنیم و خوبی‌ها را نگوییم. سفره که پهن شد و نان خالی روی آن بود، نباید نق زد، چونکه ممکن است که همین نان خالی را از ما بگیرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: نمی‌گوییم که مشکلات را بیان نکنید، اما نعمت‌ها و امکاناتی را که هم داریم، بیان و شکرگزاری شود. حکومت ما، حکومت خدا و اسلامی و دینی است. چون حکومت، حکومت اسلامی است، استکبار، انگلستان، صهوینست و آمریکا و دیگر خبیث‌ها با آن دشمنی می‌کنند. اگر حکومت اسلامی نبود این همه دشمنی با او نمی‌کردند. حکومت ولی فقیه و امیرالمؤمنین است و به همین دلیل این همه دشمنی با آن می‌کنند. مشکلات و نواقص وجود دارد، مشکلات جاده، آب، برق و گاز هست، اما جاهایی که خدمات وجود دارد، آن خدمات را بگوئید تا خدا، امام زمان (ع)، پیامبر اسلام (ص) و شهدای ما راضی باشند.
وی در پایان از مسئولان و دستاندرکاران یادواره قدردانی کرد.
 
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این آئین با اشاره به گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مسئولان باید تمام همت‌شان را برای خدمات رسانی به مردم به کار بگیرند تا مدیون شهدا نشویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

قدرت اله الیاسی نیا
Iran, Islamic Republic of
امروز عصر یادواره شهدای منطقه لوداب و دهستان چین در هنرستان امام خمینی ره لوداب برگذار شد
اینجانب با شروع برنامه پرچم آمریکا را به آتش کشیدم
هدیه به تمام شهدای جمهوری اسلامی ایران
با سپاس
قدرت اله الیاسی نیا
Iran, Islamic Republic of
یاد شهدا کمتر از شهادت نیست
بیاد سرداران شهید پرچم آمریکا را 🔥 آتش زدم چرا عکسم نیست
خسته نباشید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کو مسئولان بنیاد شهید،،،،،،،،،،مگه تو این استان یه صاحبی نیست از بنیاد بازخواست کنه
Iran, Islamic Republic of
برای خودنمایی اقدام به اتش زدن پرچم کردید ایا؟؟!!
ججج
Iran, Islamic Republic of
درودبرشهدا..
ولی هرچه نگاه میکنیم‌خبری ازمردم لوداب نبود..خودشون برنامه گذاشتند.خودشون هم رفتند..
بپرسیدچرامردم نیومدن
همای رحمت
Iran, Islamic Republic of
چرا تیتر به اسم دختر شهید میزنید ولی هیچ تصویر و فیلم و حتی متنی از این دختر تو خبر تیتر شده نیست
کارهای شما نماد اصلی بی شعوری و آخر بی فرهنگی و مذخرف است
قدرت اله الیاسی نیا
Iran, Islamic Republic of
آتش زدن پرچم آمریکا خود نمایی نبود بلکه این پرچم نماد آمریکا می باشد در قسمت آبی این پرچم ۵۰ستاره می باشد که نشان از۵۰ایالات متحده آمریکا را نشان می دهد
بخاطر ۵۱شهیدوالامقام منطقه لوداب و دهستان چین نماد(پرچم آمریکا) را آتش زدم
درضمن کسانی که ازاین وضعیت اعتراض دارند
زدانقلاب هستند
به قول بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران ماآمریکا رازیرپا خواهیم گذاشت
در این یادواره پرچم آمریکا را زیرپا گذاشتیم
میدان مال مردان بی ادعاست
ماکه ادعایی نداریم
سرباز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هستم
گر سید علی خامنه ای دستور دهد جان خود را نثار این ملت خواهم کرد.بااحترام
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1