کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان؛

اختتامیه جشنواره فیلم های کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد

22 مهر 1400 ساعت 15:17

اختتامیه جشنواره فیلم های کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد


اختتامیه جشنواره فیلم های کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، روز چهارشنبه (21 مهرماه 1400) مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آیین پایانی سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در یاسوج گفت: محتوا و امید آفرینی، شور و نشاط، و فراهم سازی بستری مناسب برای گشودن دریچه تخیل نقطه عطف این جشنواره برای کودکان و نوجوانان بود.
پیرسبزی اظهار کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با محتوا و مضامین و موضوعات و پرواز در خیال برای ترسیم آینده در بستری از امید، میل به تلاش برای رسیدن به فرداهای درخشان پویایی و احساس دیده شدن را در آنها تجلی می بخشد.
پیرسبزی افزود: این جشنواره از 16 تا 20 مهرماه در سینما هنر یاسوج با اکران 10 فیلم و همراهی  34 داور کودک و نوجوان برگزار شد.
وی بیان کرد: برنامه های جنبی، ایستگاه نقاشی و پرسش و پاسخ، ایجاد فضای شور و نشاط برای مخاطبین در جشنواره فضای شاد و مفرحی ایجاد نمود و موجب شادمانی و نشاط خاصی گردید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: کودکان و نوجوان عزیز باید توجه داشته باشند تولید یک  فیلم حاصل تلاش ها و سختی های فراوان گروهی از هنرمندان آگاه و متعهد است تا در نتیجه برای شما به نمایش در می آید، بنابراین باید آثار تولید شده را به دقت تماشا کرد و از آن لذت برد.
پیرسبزی همچنین  توجه عمیق به محتوای هر فیلم را برای مخاطب بویژه برای نسل کودک و نوجوان با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در فیلم های اکران شده شاهد نقش آفرینی فعال کودکان و نوجوان عزیز در فیلم ها بودیم که این نشان از جایگاه آنها در مسائل مختلف جامعه دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان از اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی، بنیاد فارابی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد و سایر مجموعه هایی که موجب برگزاری این جشنواره در سطح استانها شده اند قدردانی کرد.
بر پایه این گزارش در این آئین از داوران منتخب جشنواره تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 


 


کد مطلب: 440152

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/440152/2/اختتامیه-جشنواره-فیلم-های-کودک-نوجوان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1