تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۴۳۹۴۶۱
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح، از گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر سنگرساز بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد‌.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (4 مهرماه 1400) به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره ای با یاد و خاطره شهدای سنگرساز بی سنگر جهادی کشاورزی با همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه پایگاه مقاومت بسیج و امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان در محل این سازمان مورخ ۴ مهر ۱۴۰۰ برگزار گردید.
 در ابتدای برنامه مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ضمن عرض خیر مقدم از همه حضار اظهار داشتند که امروز همه ما در واقع میهمان شهدا هستیم و به دعوت آنها در محفل و مجلس حاضر شدیم و از همه بانیان برگزاری این جلسه و محفل تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه سروان پاسدار ستار غلامی گنجه مسئول محترم سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان ضمن عرض خیرمقدم مجدد از همه حاضرین در جلسه، تجلیل، تکریم و گرامیداشت مقام والای شامخ شهیدان و هفته دفاع مقدس را یک ضرورت انکار ناپذیر دانستند و اظهار داشتند که امروزه باب شهادت به هر بهانه ای باز است و جوانان امروز ما با تأسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام درس فداکاری، شجاعت، شهامت، صداقت و ایثارگری را به عرصه ظهور و بروز به اثبات رساندند، کما اینکه ما دیدیم چند روز پیش نوجوان ۱۵ ساله ایذه ای علی آقای لنده ای همچون پروانه ای در آتش سوخت تا بتواند جان های دیگری را نجات بخشد.
 ایشان همچنین اظهار داشتند که امروزه به برکت همین خون های مطهر و پاک شهیدان، ایران اسلامی در قلل رفیع افتخار ایستاده و در عرصه های ملی و بین المللی حرفی برای گفتن دارد.
 در ادامه حضرت آیت الله حسینی نماینده محترم ولی فقیه استان که خود از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بودند بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید داشتند و مقایسه ای را از اقتدار شرافت ملت ایران را از زمان انقلاب و دوران قبل از انقلاب ارائه نمودند.
 در ادامه بحث راوی جلسه حضرت آیت الله شاکری امام جمعه محترم شهرستان نورآباد از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در زندان های بعث عراق و رژیم بعثی صدام و شکنجه ها و زجر هایی که شهیدان در دفاع مقدس و زندانهای رژیم بعثی عراق می کشیدند، یادآور شدند که طبق آیات کلام الله مجید شهدا نه مرده اند بلکه زندگان جاودان تاریخ بشری هستند و وظیفه ماست که یاد و خاطره آنها را همیشه در دل ها و خاطره ها زنده نگه داریم و همچنین بازماندگان ۸ سال دفاع مقدس جانبازان، ایثارگران و آزادگان را که از یادگاران جنگ هستند مورد احترام قرار دهیم.
ایشان خاطراتی از مقاومت و جان فشانی های همرزمان قهرمان خود در جنگ ۸ ساله رو یاداور شدند.
  در ادامه مداح و ذاکر اهل بیت کربلایی مهدی رضایی همه حاضرین در این محفل و مجلس را به فیض رساندند.
 در پایان جلسه از چندین خانواده شهید والامقام تجلیل و به طور ویژه از خانواده شهید سهراب جلیل فر از طرف سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح تجلیل به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1