کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان؛

معلمان کهگیلویه و بویراحمد جلوی آموزش و پرورش تجمع کردند / معلم تبعیض نمی‌پذیرد / همسان سازی حقوق معلمان مطابق وعده دولت و مجلس ( + تصاویر و فیلم )

27 شهريور 1400 ساعت 12:04

جمعی از معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه بازگشایی مدارس جلوی آموزش و پرورش این استان تجمع کردند و خواستار حق و حقوق‌شان شدند.


جمعی از معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه بازگشایی مدارس جلوی آموزش و پرورش این استان تجمع کردند و خواستار حق و حقوق‌شان شدند.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (شنبه 27 شهریور ماه 1400) جمعی از معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد جلوی آموزش و پرورش ضمن در دست داشتن پلاکاردهای تجمع کردند و خواستار مطالبات و حق و حقوق خودشان شدند.
یکی از فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز، اظهار داشت: این تجمع، یک تجمع صنفی برای مطالبات و همسان سازی حقوق و طرح رتبه بندی معلمان است. تجمع سیاسی نیست.
وی افزود: ما حق‌مان را می‌خواهیم.
یکی دیگر از معلمان بیان کرد: ما برای رفع تبعیض و حق‌‍مان اینجا هستیم. معلمی که نتواند از حق و حقوق خود دفاع کند، چگونه می‌تواند به دانش آموزانش درس مطالبه‌گری و دفاع از حقش را بیاموزد.
 به گزارش کبنا، پلاکاردهای با محتوای «اجرای رتبه بندی مطابق با 80 در حقوق هیئت علمی»، «تا اجرای کامل رتبه بندی خبری از کلاس نیست، نه آنلاین نه حضوری»، «پاداش بازنشستگان در سال 99 چه شد؟» «مشکلات معیشتی معلم برابر با عدم توانایی و تمرکز معلم در آموزش»، «همسان سازی حقوق معلمان مطابق وعده دولت و مجلس» و... در دستان تجمع کنندگان وجود داشت.

    

فیلم ) تجمع معلمان جلوی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
 
این تجمع صنفی برای مطالبات و همسان‌سازی حقوق و طرح رتبه‌بندی معلمان بوده و حاضران تأکیدکردند که تجمع سیاسی نیست.
آنان می‌گفتند: برای رفع تبعیض و حق‌‍مان اینجا هستیم و معلمی که نتواند از حق و حقوق خود دفاع کند، چگونه می‌تواند به دانش آموزان خود، درس مطالبه‌گری و دفاع از حقش بیاموزد؟

 


کد مطلب: 439145

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/439145/2/معلمان-کهگیلویه-بویراحمد-جلوی-آموزش-پرورش-تجمع-کردند-معلم-تبعیض-نمی-پذیرد-همسان-سازی-حقوق-مطابق-وعده-دولت-مجلس-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1