تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۴۳۷۶۶۷
صبح امروز در لنده صورت گرفت:

برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران لنده به مناسبت روز خبرنگار+تصاویر

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا از لنده؛
جشن تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان لنده امروز و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه ناحیه لنده و نیروی انتظامی، اعضای شورای اداری این شهرستان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه لنده برگزارشد.
در ابتدای این مراسم اسماعیل زارعی در این مراسم با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار تنها یک روز نیست بلکه تمام روزهای سال روز خبرنگار است.

وی افزود: طی کردن آموزش های تخصصی در حوزه اطلاع رسانی و خبرنویسی از مهمترین کارهای است که باید این رویه صورت گیرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده گفت: عضویت در خانه مطبوعات یکی از اقدامات خوبی است که در راستای تعالی و نشر ارزش های دینی و اسلامی صورت گرفته است.
وی گفت:توزیع واکسن مرحله اول خبرنگاران یکی از اقدامات خوبی بود که در راستای تفاهم نامه فی مابین وزارت بهداشت و وزرات ارشاد شکل گرفته است.
زارعی گفت: افتتاح خانه مطبوعات در استان می تواند بخشی از نیازها و حق وحقوق خبرنگاران را حفظ کند.
در ادامه نیز فتاح بدری با اشاره به مطالبه گری رسانه ها گفت:خبرنگار نباید طوطی وار باشد چرا که برخی مدیران مطلبی را ارسال می کنند که با واقعیت جامعه مغایرت دارد.

وی افزود: تعامل خبرنگاران و اصحاب رسانه با مدیران خیلی مهم است ولی این مهم نباید تحت مسائل مختلف تحت نفوذ مدیران قرار گیرد.
رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده گفت:همراهی با مدیران در روزهای سرد وگرم و سختی ها همیشه نشان دهنده تعامل خبرنگاران بوده است و هرکجا که مدیران شناختی از رسانه نداشتند مشکلات اساسی پیدا کردند.
وی تاکید کرد: یکی از شاخصه های انتخاب مدیران دانش و آگاهی داشتن از واقعیت های اصول و حرفه خبرنگاری است.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام سیدهدایت محمودی اصل با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: جامعه بشری نیازمند داشتن آگاهی از رفتار و کردار جامعه است که خبرنگاران در جامعه برای بیان حقایق تلاشی مضاعف دارند.

وی افزود: بحث خبر و رسانه قدمتی به بلندی پیدایش بشر است که از جایگاه روایات و روایت گران با توسعه تکنولوژی به امروز و جایگاه خبرنگاری رسیده اند.
امام جمعه شهرستان لنده تاکید کرد: توسعه فضای خبری و رسانه ای یکی از الزامات مهم جامعه است که داشتن آن و قوی بودن آن باعث تعالی آن جامعه خواهد شد.
وی گفت: در حوزه ورزش، سیاست، عمران و رفاه شاهد بیان مطالباتی از دل محرومیت ها است که اگر خبرنگاران نباشند این مهم چندان به گوش مسولان نمی رسد.
محمودی اصل گفت:چندشب دیگر آغاز دهه اول ماه محرم است که اگر رسانه ها نبودند نمی توانستیم این شکوه و حماسه را به منصه ظهور برسانیم و مردم با آگاهی از این مراسمات به صورت مجازی و واقعی حضور پیدا کنند.
در ادامه نیز سرهنگ روح الله ویسی با گرامیداشت روز خبرنگار گفت:تلاش و زحمات خبرنگاران در جامعه برهیچکس پوشیده نیست ولذا باید این عزیزان به درستی تکریم شوند.

وی گفت:یک رسانه خوب می تواند نقطه قوت در جامعه باشد تا مطالبات برحق مردم را به گوش مسولان و عملکرد خوب مسولان را به گوش مردم برسانند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت:خبرنگاران باید دارای فهم وسواد رسانه ای و متخصص در امورات باشند که این مهم نیز باید با ارائه دوره های سواد رسانه ای در جامعه به درستی صورت گیرد.
وی اظهار کرد: بیان مطالبات مردم یکی از رسالت های مهم رسانه است ولی ما مسولان نیز در بیان مطالبات رسانه ها باید پاسخگو باشیم.
در پایان این مراسم ادارات فرمانداری، دفتر امام جمعه، اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی شهرستان لنده از تلاش های یکساله خبرنگاران تجلیل کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1