کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

منازل آسیب دیده، در آینده‌ای نزدیک، مورد بهره برداری مجدد قرار می‌گیرند

بازدید رئیس دستگاه قضا از شهر زلزله زده سی‌سخت

ا

13 مرداد 1400 ساعت 13:59

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شهر زلزله زده سی سخت گفت: منازل آسیب دیده، در آینده‌ای نزدیک، مورد بهره برداری مجدد قرار می‌گیرند.


رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شهر زلزله زده سی سخت گفت: منازل آسیب دیده، در آینده‌ای نزدیک، مورد بهره برداری مجدد قرار می‌گیرند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان با همراهی جمعی از مسئولان قضایی استان و شهرستان و دفتر فنی این دادگستری از ساختمان‌های آسیب دیده دادگستری، در شهر سی سخت بازدید و از نزدیک بر روند بازسازی آنها نظارت کرد.
 حسن نگین تاجی در این بازدید اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی برای تأمین اعتبار به منظور تعمیر واحدهای آسیب دیده در زلزله 29 بهمن 1399 شهر سی سخت در استان و مرکز انجام گرفت و بخشی از اعتبار مورد نیاز، تاکنون تأمین گردیده است.
مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خسارات واحدهای آسیب دیده قابل توجه بوده است، گفت: تا کنون بیش از 80 درصد آسیب‌های وارده، تعمیر گردیده‌اند.
 وی گفت: حداکثر تلاشمان را برای بهره داری مجدد از این واحدها و اسکان همکاران شاغل در دادگستری دنا بکار خواهیم بست.
دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه ساختمان دادگستری دنا و 11 واحد از منازل سازمانی آن دادگستری در زمین لرزه بهمن ماه سال گذشته آسیب دیده بودند، اظهار داشت: در آینده‌ای خیلی نزدیک و حداکثر تا اوایل شهریور ماه تعمیرات باقی مانده مورد بهره برداری مجدد قرار خواهد گرفت.


کد مطلب: 437499

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/437499/2/بازدید-رئیس-دستگاه-قضا-شهر-زلزله-زده-سی-سخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1