تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۳۷۲۸۹
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

گام‌های بلند محرومیت‌زدایی ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد / جاده دم عباس کلنگ‌زنی شد

۰
کبنا ؛ پروژه جاده ارتباطی روستای دم عباس امامزاده نورالدین شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ه) کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (پنجشنبه 7 مرداد ماه 1400) پروژه احداث و بهسازی راه روستایی دم عباس امامزاده نورالدین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استان و شهرستان کلنگ زنی شد.
این مراسم باحضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی استان، کیامرث حاجی زاده معاونت عمرانی، معاونت برنامه و بودجه، نصیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دارا کریمی‌نژاد فرماندار شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
 شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح رسالت‌ها و خدمات ستاد اجرایی در این مراسم، گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ۱۵ پروژه حوزه راه روستایی و ساخت پل در استان کهگیلویه و بویراحمد مشارکت دارد.
 وی گفت: حجم سرمایه گذاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه راه سازی استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۳۸ میلیارد ریال می‌باشد.
 نادری گفت: ۱۱ پروژه در حال اجرا و ۴ پروژه هم افتتاح شده است و تمامی این پروژه‌ها در مناطق محروم و دور افتاده استان در حال اجرا می‌باشند.




نام شما

آدرس ايميل شما

چاروسایی
Iran, Islamic Republic of
سلام ضمن تشکر از دست اندر کاران طرح توجه شما را به چند نکته جلب می نمایم :
1- محور دهدشت پاتاوه تاکنون در کوتاه مدت خدماتی شایان ذکر به دو شهرستان محروم کهگیلویه و بویراحمد نموده است این محور علاوه بر نقش دراز مدتی که در تحول ارتباطات ملی و کشوری دارد ( کوتاه تر نمودن طول راه ارتباط بنادر به مرکز کشور به طول 200 کیلومتر که نقش زیادی در اقتصاد و کاهش مصرف سوخت دارد ) در کوتاه مدت با عبور قطری از استان مناطق محروم هر دو شهرستان در بخشهای بوداب و دشمن زیاری و چاروسا و دیشموک را نجات داده است . همگان بیاد داریم که برای ارتباط چاروسا و دیشموک باید از گردنه مله گل عبور میکردیم و چه بسیار جوانان و افراد موثر این مناطق را که از ما گرفت و با افتتاح تونل کوه چات نجات چیدا کردیم همجنین راه روستایی پاتاوه مارگون لوداب و عوارضات زیادی که داشت با افتتاح تونلهای لوداب ، نجات پیدا کردند و حالا نیز با افتتاح قطعه آخری این محور ، مناطق چاروسا و دیشموک با مرکز استان ارتباط سهل الوصولتری پیدا خواهن نمود .
2- انتظار می رود مسوولین استانی و ملی بخصوص وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه همت نمایند و این مسیر انتنی از محور دهدشت پاتاوه را به عنوان محوری جدید و ملی قلمداد نموده و به عنوان یاسوج باغملک بخشی از قطعه راه طریق الرضا را به مرکز کشور و یزد و خراسانها به شمال خوزستان و دهلران و ایلام ببینند و مقدمه طراحی راه جدیدی به عنوان یاسوج باغملک دیده و برای همیشه چاروسای مظلوم را از بن بست خارج نمایند انشالله
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1