کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

افتتاح و کلنگ زنی ۷۲ میلیارد تومان پروژه در بهمئی / بهره برداری از ساختمان جدید شهرداری لیکک

30 تير 1400 ساعت 17:54

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با حمایت و دستور استاندار پروژه های شهرستان بهمئی با اعتباری بالغ بر۷۲ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با حمایت و دستور استاندار  پروژه های شهرستان بهمئی با اعتباری بالغ بر۷۲  میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
به گزارش کبنانیوز، امروز چهارشنبه (30 تیرماه 1400) کیامرث حاجی زاده در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی شهرستان بهمئی ضمن تبریک عید سعید قربان، اظهار داشت: پیرو سفرهای شهرستانی در بحث پروژه های عمرانی و زیر ساختی و معضلات که در این زمینه در شهرستان ها داریم و بنا به دستور استاندار برنامه ریزی هایی برای پروژه های شهرستان های محروم انجام شد برخی از  پروژه ها  آماده افتتاح هستند و پروژه های جدیدی مراحل مناقصه و تامین اعتبار آن ها انجام شده است که باید کلنگ زنی شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه های خوبی در سفر به شهرستان بهمئی عملیاتی شد که این مهم هدف نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: با تعاملی که بین مدیریت ارشد استان، نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان استان و مجموعه مسئولان وجود دارد حرکت های خوبی در سال جاری در استان در حال انجام است.
وی، گفت: در بخش اعتبارات به ویژه در دو بحث اصلی که نیاز اولیه زیرساختی شهرستان و استان است و اولویت های عمرانی در بخش راه ها و آب شرب است اعتبارات رشد مطلوبی داشته که در تاریخ استان بی سابقه بوده است.
حاجی زاده، اظهار داشت: در شهرستان بهمئی اولویت ما در بحث رسیدگی به روستاها و مناطق در حوزه جاده، آب، زیرساخت، ارتباطات و فناوری و بهسازی و...است.
وی، ابراز کرد: با برنامه ریزی های که از گذشته انجام شده است امروز بیش از ۷۲ میلیارد تومان پروژه در حوزه شهرستان بهمئی کلنگ زنی و افتتاح شد.
حاجی زاده، افزود: از مجموع این اعتبار حدود ۴۵ میلیارد تومان پروژه های جدید هستند که تامین اعتبار شدند و این پروژه ها در حوزه های راه روستایی، کلنگ زنی  پل مواصلاتی محور لیکک، جایزان به خوزستان و... عملیاتی می شود و ۲۷ میلیارد تومان میزان اعتبار پروژه های افتتاحی است.
وی با تاکید بر اینکه در روستاهای محروم پروژه های جدید کلنگ زنی شد، اظهار داشت: در حوزه آب شرب در شهر لیکک و روستاهای تابعه اصلاح شبکه آبرسانی و تعویض لوله های فرسوده را داشتیم و در بحث بهسازی روستاها به ویژه روستاهای محروم بنیاد مسکن پروره های قابل توجهی را کلنگ زنی کرد.
حاجی زاده، افزود: در حوزه زیرساخت، ارتباطات و فناوری مخابرات دکل های جدید مورد بهره برداری قرار گرفت‌.
وی از بهره برداری ساختمان جدید شهرداری شهر لیکک با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان خبر داد.
حاجی زاده، تاکید کرد: ما تا زمانی که در استان حضور داریم مکلفیم که مشکلات مردم را پیگیری کنیم و پروژه های بهمئی  هدیه کوچکی از طرف نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار به مردم ولایتمدار و شهید پرور این شهرستان  است.
گفتنی است بیش از ۱۲ نفر از مدیران کل حوزه زیرساختی حاجی زاده را در این سفر همراهی کردند.


کد مطلب: 437035

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/437035/2/افتتاح-کلنگ-زنی-۷۲-میلیارد-تومان-پروژه-بهمئی-بهره-برداری-ساختمان-جدید-شهرداری-لیکک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1