کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید فرماندار گچساران از بازار دستفروشان / تاکید مسئولان بر بهبود کسب و کار (+ تصاویر )

28 تير 1400 ساعت 11:39

فرماندار شهرستان گچساران با همراهی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و شهردار شهر دوگنبدان از بازار دستفروشان این شهر بازدید کرد.


فرماندار شهرستان گچساران با همراهی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و شهردار شهر دوگنبدان از بازار دستفروشان این شهر بازدید کرد.
به گزارش کبنا، بازار دستفروشان شهر دوگنبدان پر رفت و آمدترین بخش بازار این شهر است که متأسفانه به دلیل نبود فضای مناسب فروشندگان در سختی امرار و معاش می‌کنند.
در بازدید امروز ( دوشنبه 28 تیرماه 1400) فرماندار شهرستان گچساران از بازار دستفروشان شهر دوگنبدان، برخی از فروشندگان خواستار توجه مسئولان به وضعیت کسب و کار خود شدند. فرماندار گچساران نیز در این بازدید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و از مسئولان خواست تا در خصوص بهبود وضعیت کسب و کار فروشندگان اقدامات لازم را داشته باشند.
علیرضا اتابک فرماندار گچساران همچنین با اشاره به مشکلات و خسارتی که به دلیل باد و باران برای کاسب‌کاران بازار دستفروشان پیش آمده بود، اظهار داشت: این بازدید به منظور بررسی همین مشکلات است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گچساران نیز در این بازدید تاکید کرد: یکی از وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت علاوه بر دفاع از حق و حقوق شهروندان، حمایت از تولید، فعالین اقتصادی و بهبود کسب و کار است که همواره سعی می‌کنیم این موضوع با جدیت دنبال شود.
به گزارش کبنا، روز گذشته به دلیل وزش شدید باد و بارش باران مشکلاتی برای دستفروش‌های این بازار پیش آمد که مسئولان به همین منظور بازار دستفروشان را مورد بازدید قرار دادند و با فعالان این بازار دیدار و گفت‌وگو کردند و مشکلات آنها مورد رسیدگی قرار گرفت.


کد مطلب: 436983

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/436983/2/بازدید-فرماندار-گچساران-بازار-دستفروشان-تاکید-مسئولان-بهبود-کسب-کار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1