کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

اقدام خداپسندانه خانواده خیر سردار شهید بادام‌فیروز در روستای مرکزی کره دنا ( + تصاویر )

28 تير 1400 ساعت 10:26

خانواده شهید سردار خانی‌ بادام‌فیروز در کار خداپسندانه‌ای 200 میلیون تومان برای عمران و آبادی آرامستان روستای کره مرکزی شهرستان دنا اهداء کردند.


خانواده شهید سردار خانی‌ بادام‌فیروز در کار خداپسندانه‌ای 200 میلیون تومان برای عمران و آبادی آرامستان روستای کره مرکزی شهرستان دنا اهداء کردند.
   

به گزارش کبنا، مردم روستای کره مرکزی شهرستان دنا به دلیل جاده نامناسب دسترسی به آرامستان این روستا، سال‌ها در سختی و رنج بسر می‌بردند که با تلاش خانواده خیر سردار شهید بادام‌فیروز این جاده ساماندهی و توسعه پیدا کرد.
بنا بر این گزارش، در روایات آمده که «اثرات انجام کار خیر و همچنین تشویق دیگران به کار خیر بر روی روان و جسم باتوجه به سخن امیر المومنین (ع) که می‌فرمایند؛  «همانگونه که یاری می‌کنی یاری می‌شوی.»
همچنین گفته می‌شود: توسط فرزندان شهید سردار خانی بادام فیروز جهت عمران و آبادی ارامستان روستای کره مرکزی توابع شهرستان دنا استان کهگلویه و بویراحمد، ۳۰۰ متر مربع زمین، آب لوله کشی شرب به طول یک کیلومتر و نصب چند انشعاب آب، برق کشی پایه فشار قوی به تعداد ۴ عدد و به طول ۴۰۰ متر و وصل آن به شبکه برق اصلی سه فاز و فضای روشنایی آرامستان، تابلوی نماز میت به طول ۸ متر و عرض ۶ متر، تسطیح و خاکبرداری و شن ریزی و عریض نمودن محوطه آرامستان اهداء شد.
بنا بر این گزارش، هزینه این اقدامات خداپسندانه به ارزش 200 میلبون تومان می‌باشد.


کد مطلب: 436979

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/436979/2/اقدام-خداپسندانه-خانواده-خیر-سردار-شهید-بادام-فیروز-روستای-مرکزی-کره-دنا-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1