کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امروز برگزار شد؛

آیین تودیع مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و معارفه سرپرست / عدم حضور نماینده ای از طرف استانداری

27 تير 1400 ساعت 12:08

آیین تودیع مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و معارفه سرپرست اداره کل برگزار شد.


آیین تودیع مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و معارفه سرپرست اداره کل برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (27 تیرماه 1400) مراسم تودیع مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و معارفه سرپرست اداره کل برگزار شد.
بنا بر این گزارش، از استانداری کهگیلویه و بویراحمد کسی در جلسه حضور پیدا نکرده است، گفته می‌شود که مجموعه استانداری با این تغییر مخالفت کردند.
روز گذشته نیز احد جمالی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به این تغییر واکنش نشان داده و گفت: دلیلی برای این تغییر وجود نداشت.
طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آیت‌اله ارمغانی به عنوان سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. ارمغانی پیش از این مسئولیت معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت.
به گزارش کبنا، همچنین محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  طی حکمی پروانه نیک‌مرام مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.


کد مطلب: 436956

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/436956/2/آیین-تودیع-مدیر-کل-تعاون-کار-رفاه-اجتماعی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-معارفه-سرپرست-عدم-حضور-نماینده-طرف-استانداری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1