کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امروز صورت گرفت؛

بازدید تاجگردون از باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت

26 تير 1400 ساعت 15:50

غلامرضا تاج گردون نماینده سابق شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از باشگاه هندبال فرازبام خائیز در دهدشت بازدید کرد.


غلامرضا تاج گردون نماینده سابق شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از باشگاه هندبال فرازبام خائیز در دهدشت بازدید کرد.
امروز شنبه (26 تیرماه 1400) مجید پارسائی مدیر عامل باشگاه فراز بام خائیز در رابطه با حضور نماینده سابق گچساران در باشگاه فراز بام خائیز گفت: جناب آقای دکتر تاج گردون یک ظرفیت تمام نشدنی برای استان ما است، ایشان چه در دوران حضورشان در مجلس و چه اکنون کمک حال امورات ورزشی بوده اند.
وی در ادامه گفت: حضور چهره های شاخصی مانند دکتر تاجگردون می تواند در جهت محرومیت زدایی موثر و مفید باشد.
غلامرضا تاجگردون نیز در حاشیه این دیدار ضمن تشکر از زحمات مدیریت باشگاه، کادر فنی و مربیان و بازیکنان عنوان کرد: ما پیگیر فعالیت های باشگاه فراز بام خائیز در این چند سال بوده ایم و حضور یک باشگاه لیگ برتری و فعال در سطح ملی در شهر دهدشت جای بسی خوشحالی دارد.
این نماینده سابق مجلس گفت: این درخت ریشه دوانده و دیگر نمی توان حرکت مفید و موثری در حوزه ورزشی و هندبال رخ داده را متوقف کرد و باید با همت یاری مسولان و مردم و شخص آقای پارسائی این حرکت تداوم داشته باشد.
 


کد مطلب: 436935

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/436935/2/بازدید-تاجگردون-باشگاه-هندبال-فرازبام-خائیز-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1