تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۳۶۶۹۹
صبح امروز (شنبه 19 تیرماه 1400) انجام گرفت

بازدید روشنفکر از تیپ ۴۸ فتح

۱
کبنا ؛مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد و دیدار با فرمانده و کارکنان این یگان افزود؛ تیپ ۴۸ فتح در تمامی صحنه ها برای کمک و خدمات رسانی به مردم حاضر است و همپای با سایر دستگاه ها و نهادها به ایفای نقش می پردازد.
به گزارش کبنا، وی با اشاره به خدمات ماندگار تیپ ۴۸ فتح در دوران اوج شیوع کرونا، زلزله سی سخت و سایر بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی خارج از استان گفت؛ این خدمات رسانی بی منت به مردم نزد خداوند متعال اجری عظیم دارد و ما به این تیپ مقتدر و با صلابت افتخار می کنیم.
روشنفکر ابراز داشت؛ خود را یک بسیجی می دانم و امیدوارم بتوانیم در راستای تامین نیازمندی های سپاه و بسیج در سطح استان از طریق مجلس شورای اسلامی گام های موثری برداریم.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدارضمن خیرمقدم به دکتر روشنفکر در ادامه به شکل گیری تیپ ۴۸ فتح و خدمات ارایه شده این یگان در دوران دفاع مقدس و پس از آن اشاره کرد و گفت؛ خود را خادم مردم می دانیم و هر جایی که مردم احساس نیاز کنند با تمام توان وارد میدان خدمتگزاری می شویم.
سردار حسن حکمتیان ابراز داشت؛ باوجود اینکه تیپ ۴۸ فتح یک یگان نظامی است و در پاسداری از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از مرزها و کیان این کشور آماده و در صحنه است اما در عرصه‌های گوناگون از جمله سیل ، زلزله، بازگشایی جاده ها ی روستایی، کرونا، کمک به کشاورزان، اردوهای جهادی ، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و ... نیز به مردم خدمات رسانی می کند و این امر را مایه افتخار خود می داند.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و فرمانده تیپ ۴۸فتح در این آیین عروج شهادت گونه زنده یاد سرهنگ فضل الله شهلایی یادگار هشت سال دفاع مقدس و جانباز و آزاده پد خندق را تسلیت گفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
الان بازدیدش و تیپ بعنوان یه ارگان نظامی چ ربطی و حیطه وظایفش داره؟؟
جا داره و نماینده محترم شرف آباد پایین و شهرک میلاد و شهرک امام علی و شهرک امام حسین و حلبی خونه ها و روستای ها دور دست یادآوری کنیم جهت بازدید و رفع مشکلات!!!!!!
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1