کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر ستاد کرونا در شهرستان بویراحمد؛

چه اداراتی در بویراحمد قوانین کرونایی را رعایت نمی‌کنند؟

8 تير 1400 ساعت 13:39

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد اظهار کرد: باغات باید از 30 درصد ظرفیت باغ خود در شرایط کرونایی استفاده کنند، ولی متاسفانه در بازدیدی که از باغات صورت گرفته، مسائل بهداشتی و پروتکل ها رعایت نمی شود. می طلبد که ادارات متولی در گشت های مشترک در این خصوص تذکرات لازم را بدهند و نظارت داشته باشند.


هفتادمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونای شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار و دبیر ستاد کرونای این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (8 تیرماه 1400) در این نشست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد اظهار کرد: مجوز به باغات در بویراحمد با وجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعطا خواهد شد.
محمدیزدان پناه افزود: باغات باید از 30 درصد ظرفیت باغ خود در شرایط کرونایی استفاده کنند، ولی متاسفانه در بازدیدی که از باغات صورت گرفته، مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود. می‌طلبد که ادارات متولی در گشت‌های مشترک در این خصوص تذکرات لازم را بدهند و نظارت داشته باشند.
یزدان پناه اظهار کرد: با توجه به مصوبات هفته گذشته، امیدواریم شاهد برگزاری جشن از طرف کاندیداهای انتخاباتی نباشیم.
یزدانپناه با بیان اینکه «یکی از مسائلی که همواره با آن مواجه هستیم، برگزاری مراسمات است» گفت: برگزاری مراسمات تشییع در بعدازظهر ممنوع است، هر گونه برگزاری مراسم تشییع یا چهلم همراه با اخذ مجوز از فرمانداری صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه بعد از انتخابات تعداد مراجعین به بیمارستان‌ها روز به روز بیشتر شده‌اند گفت: شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد و احتمال ورود به پیک پنجم وجود دارد.
یزدان پناه گفت: منشور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از ادارات رعایت نمی‌شود، از جمله دورکاری در اداره‌ای مثل «جهاد دانشگاهی» رعایت نمی‌شود و همچنین بانک‌ها از جمله «بانک ملت»، که تذکرات داده می‌شود ولی هیچ توجهی نمی‌شود.
وی افزود: کارمندان برخی ادارات ماسک نمی‌زنند و هیچ تذکری به این افراد داده نمی‌شود.
وی گفت: می‌طلبد که نظارت صورت بگیرد و خودروها با پلاک‌های غیربومی اجازه ورود به شهر را نداشته باشند.
وی گفت: پانسیون‌ها و آموزشگاه‌های زبان و باشگاه‌های سرپوشیده از دیگر مشکلاتی است که با آنها درگیر هستیم و پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند.


کد مطلب: 436303

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/436303/2/اداراتی-بویراحمد-قوانین-کرونایی-رعایت-نمی-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1