کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امروز؛

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بیمارستان نرگسی گچساران

4 تير 1400 ساعت 0:51

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه معاون توسعه منابع و مدیریت از بیمارستان نرگسی گچساران بازدید کرد و بر تکمیل نواقص ان بیمارستان جهت افتتاح در اینده نزدیک تاکید کرد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه معاون توسعه منابع و مدیریت از بیمارستان نرگسی گچساران بازدید کرد و بر تکمیل نواقص ان بیمارستان جهت افتتاح در اینده نزدیک تاکید کرد.
به گزارش کبنانیوز، روز پنج شنبه (3 تیرماه 1400) پرویز یزدان پناه اظهار داشت : این بیمارستان به عنوان جایگزین بیمارستان شهید رجایی گچساران است و با توجه به اینکه بیمارستان شهیدرجایی بیشتر از 50 سال از قدمت آن می گذرد نیاز به داشتن بیمارستان جدید محرز بود.
وی گفت: ساخت این بیمارستان از سال 92 شروع شده و تا اواخر تیر ماه با حضور وزیربهداشت، معاون وزیر ، استاندار، معاون استاندار و مقامات شهرستانی افتتاح خواهد شد.
یزدان پناه افزود: این بیمارستان دارای 6 طبقه می باشد که بیشتر بخش های عمومی بیمارستان شهید رجایی در آن مستقر خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: تقریبا عمده بخش های بیمارستان شهید رجایی به این بیمارستان منتقل خواهد شد.
وی گفت:این بیمارستان در یک فظای مناسب ، تجهیزات مناسب و نیروی انسانی که وجود دارد انشاالله خدمات لازم را به مردم ارائه خواهد داد.
یزدان پناه افزود: بخش های جراحی عمومی و داخلی بیمارستان شهید رجایی در این بیمارستان مستقر خواهد شد.
وی گفت: بیمارستان نرگسی یک بیمارستان عمومی است که تمام تجهیزات مورد نیاز در آن مستقر شده است و طی 2 ماه آینده سی تی اسکن نیز در آن مستقر خواهد شد و با افتتاح این بیمارستان تمام کسانی که به این بیمارستان مراجعه می کنند همه ی خدمات را به صورت پکیج و جمعی می توانند در یافت نمایند.
در ادامه معاون توسعه منابع و مدیریت دانشگاه با اشاره به اینکه بخش رادیولوژی دیجیتال و بخش هایی که مد نظر است در این بیمارستان مستقر خواهد شد گفت: این بیمارستان که جایگزین بیمارستان شهید رجایی است تمهیداتی برای تامین نیروی انسانی آن اندیشیده شده است که در استخدامی اخیر پیش بینی شده است.
جلال پوران فرد افزود: برای سرانه تخت بیمارستانی نیز تا 40 سال اینده در این بیمارستان پیش بینی شده است.
وی گفت: در صدد هستیم که طی 10 روز اینده قبل از افتتاح رسمی بخش هایی که مورد نظر معاونت درمان دانشگاه است در بیمارستان مستقر و اماده پزیرش بیمار گردد.
وی یادآور شد: این بیمارستان یکی از اماده ترین بیمارستانها در نوع خودش و زمان خودش برای بهره برداری است و قبل از افتتاح رسمی اماده بهره برداری میباشد.
در این بازدید آرین غلامیان مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران، رئیس بیمارستان شهید رجایی، معاونین شبکه و تعدادی از مسئولین شبکه بهداشت و بیمارستان نیز حضور داشتند.


کد مطلب: 436093

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/436093/2/بازدید-رئیس-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-بیمارستان-نرگسی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1