تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۵۳
کد مطلب : ۴۳۵۷۳۵
کبنا از آمادگی شعب اخذ رأی در بویراحمد گزارش می‌دهد

آخرین توصیه‌های فرماندار بویراحمد تا تست کرونا از تمام عوامل اجرائی انتخابات و سخنان تکمیلی یزدان‌پناه ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛نشست هماهنگی نمایندگان فرمانداری و عوامل اجرائی و نظارتی شعب اخذ رأی با حضور مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، روز چهارشنبه (26 خرداد ماه 1400) نشست هماهنگی نمایندگان فرمانداری وعوامل اجرائی و نظارتی شعب اخذ رأی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در سالن حکیم جرجانی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد آخرین توصیه‌ها را به دستاندرکاران شعب اخذ رأی کرد و اظهار داشت: نمایندگان فرمانداری و دستاندرکاران شعب اخذ رأی در روز رأی گیری جزء قانون و اخلاق اسلامی هیچ چیز دیگری را مدنظر قرار ندهند.
وی افزود: برای ما مشارکت، انتخابات سالم و امن مهم است نه چیز دیگری.
فرماندار بویراحمد گفت: بنده از هیچ کسی کار خلاف قانون نمی‌پذیرم. حفظ آرامش و سلامت انتخابات را اولویت کارتان قرار دهید. کسانی که خدای نکرده با رفتارهای ناصواب و غیرقانونی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، در واقع خیانت می‌کنند. لذا انتظار داریم، در کمال وحدت، همدلی و برادری به برگزاری یک انتخابات با شکوه و در شأن نظام اسلامی تلاش شود.
  فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: به منظور رفاه حال مردم و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی تعداد صندوق‌های اخذ رأی در این شهرستان نسبت به انتخابات دوره‌های گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت.
احمدی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا انتخابات سالمی را برگزار کنیم، افزود: برای پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم در شعب اخذ رأی همه دستور العملهای بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه در انتخابات امسال اثر انگشت وجود ندارد مگر در مواقع حساس و ضروری ادامه داد: همه عوامل برگزاری در ستاد انتخابات، حوزه‌ها و شعب اخذ رأی کارت سلامت دریافت می‌کنند و مردم از جهت سلامت ناظران انتخابات اطمینان خاطر داشته باشند.



به گزارش کبنا، در حاشیه این نشست، از تمامی عوامل اجرائی و نظارتی شعب اخذ رأی تست کرونا گرفته شد. محمد یزدان پناه رئیس شبکه بهداشت و درمان در این باره گفت: هیچ کدام از عوامل شعب اخذ رأی حق ندارند بدون انجام تست کرونا در محل شعبه اخذ رأی حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه تمام مکان‌های شعب اخذ رأی قبل از برگزاری انتخابات ضد عفونی می‌شوند، افزود: از امروز ۱۱۶ مورد بازرسی از شعب اخذ رأی برای حفظ و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بصورت مستمر بازرسی انجام می‌شود.
یزدان‌پناه افزود: دو هزار و ۵۰۰ نمونه رپید تست آماده شد که از تمامی نیروهای برگزار کننده انتخابات در شعب اخذ رأی نمونه گیری شد و هر کسی که تست کرونای او منفی بود، حق دارد که در محل شعب اخذ رأی حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه پنج هزار ماسک تهیه و در شعب اخذ رأی در اختیار مردم قرار می‌گیرد، ادامه داد: صندوق اخذ رأی سیار برای بیماران درگیر ویروس کرونا که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند تدارک دیده شده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1