کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آیین افتتاحیه ستاد جمعیت یاران انقلاب اسلامی مطرح شد

برخی در زمین دشمن بازی می‌کنند

14 خرداد 1400 ساعت 2:05

شامگاه (پنجشنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۰) ستاد حزب یاران انقلاب اسلامی در حمایت از"سید ابراهیم رییسی"در دهدشت با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان افتتاح شد.


شامگاه (پنجشنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۰) ستاد حزب یاران انقلاب اسلامی در حمایت از"سید ابراهیم رییسی"در دهدشت با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان افتتاح شد.
به گزارش کبنا، در این آیین «سید محمدیار خاضع» جانباز دفاع مقدس ضمن تسلیت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امام بستری را فراهم کرد تا زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت امام عصر (عج) باشد.
خاضع با بیان اینکه امروز انتخابات ما مسئله اول دشمنان نظام است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری هم می‌فرماید اگر کسی انقلاب و من را به عنوان رهبری قبول ندارد اما عرق وطن پرستی دارد به خاطر ایرانی بودن  پای صندوق‌های رأی بیاید.
وی ادامه داد: در خصوص انتخاب مجری دولت گامی که باید در نظر داشت روشنگری و بصیرت افزایی است.
این جانباز سرافراز افزود: دشمن امروز ادراک‌ها و شناخت‌های ما را دنبال می‌کند و برخی هم سعی دارند این شناخت‌ها را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.  
سید محمدیار خاضع با اشاره به اینکه متاسفانه برخی نیزنادانسته و از روی احساسی شدن در زمین دشمن بازی می‌کنند تصریح کرد: بحث قومیتگرایی را دشمن به خورد برخی داده است.
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال اختلال درفهم ماست، ادامه داد: چه طور  می‌شود رزمنده دفاع مقدس و مدافع حرم  به خوداجاره توهین به فرزندان شهدا می‌دهد ان هم به خاطر حضور در ستاد فرزند حضرت زهرا (س).
خاضع در پایان مطرح کرد: دشمن به دنبال فهم ماست تا در محاسبات اختلال ایجاد شود اینان ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند.


کد مطلب: 435009

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/435009/2/برخی-زمین-دشمن-بازی-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1